دانلود بازی Football Tycoon 1.16.0 – سرمایه‌گذاری فوتبال برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Football Tycoon 1.16.0 - سرمایه‌گذاری فوتبال برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Football Tycoon برای اندروید

| بازی سرمایه‌گذاری فوتبال برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Football Tycoon 1.16.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ورزشی از استودیوی بازی سازی AppMeisters است. اگر از دسته طرفداران واقعی دنیای فوتبال باشید، تجربه این بازی اندرویدی جدید و سرگرم‌کننده را شدیدا به شما توصیه می‌کنیم! در این بازی، فرصتی برایتان مهیاست تا بتوانید فوتبال را از نگاهی دیگر و با تمرکز بر درآمد و سرمایه‌گذاری تجربه کنید. فوتبال در دنیای امروز، به یک فرصت فوق‌العاده برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد تبدیل گشته و افراد با مهارت در این زمینه می‌توانند با چند تصمیم سریع، به پول و سرمایه کلانی دست پیدا کنند. اکنون نوبت شماست تا بتوانید بر صندلی ریاست یک باشگاه فوتبالی تکیه زده و خود را برای کسب این ثروت عظیم به چالش بکشید!

بازی سرمایه‌گذاری فوتبال، به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید همه چیز را در این کسب و کار عظیم در دستان خود بگیرید. شما می‌توانید برای ورود به بازار داغ و پردرآمد فوتبال، یک باشگاه کاملا تازه را احداث کرده و از لیگ دسته چهارم شروع به توپ زدن کنید. در ابتدای کار، شاید تصور اینکه روزی برسد که در لیگ جزیره انگلیس حضور داشته باشید، رویایی به نظر برسد؛ ولی با کمی تلاش و پشتکار، مطمئنا می‌توانید همچون باشگاه‌ها به موفقیت چشم‌گیری دست پیدا کنید. پیشنهاد می‌کنیم شما هم با دانود این بازی جذاب و سرگرم‌کننده، مدیریت باشگاه رویایی خود را آغاز کرده و با دیگر پلیرها در سراسر دنیا به رقابت بپردازید. هم اکنون می توانید بازی Football Tycoon را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Football Tycoon :

– امکان ساخت باشگاه رویایی فوتبال از ابتدا

– توانایی کسب درآمد از طریق بازی‌ها و قهرمانی در تورنمنت‌ها

– امکان تجربه چالشی جدید و جذاب در عرصه ورزش

– توانایی حضور در لیگ دسته چهارم جزیره

– امکان خرید و فروش بازیکنان مختلف برای تقویت باشگاه در فصل نقل و انتقالات

– امکان تمرین دادن بازیکنان و آماده سازی آن‌ها برای کسب موفقیت در فصل رقابت‌ها

– گیم‌پلی مهیج و جذاب

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Football Tycoon1 100x150 - دانلود بازی Football Tycoon 1.16.0 - سرمایه‌گذاری فوتبال برای اندروید + نسخه بی نهایت Football Tycoon2 100x150 - دانلود بازی Football Tycoon 1.16.0 - سرمایه‌گذاری فوتبال برای اندروید + نسخه بی نهایت Football Tycoon3 100x150 - دانلود بازی Football Tycoon 1.16.0 - سرمایه‌گذاری فوتبال برای اندروید + نسخه بی نهایت Football Tycoon4 100x150 - دانلود بازی Football Tycoon 1.16.0 - سرمایه‌گذاری فوتبال برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 95 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR