دانلود Microsoft Visual Studio 2019 16.11.5 Enterprise – ویژوال استودیو 2019

دانلود Microsoft Visual Studio 2019 ویژوال استودیو 2019

 

دانلود Microsoft Visual Studio 2019

| مایکروسافت ویژوال استودیو 2019 |

 

بروزرسانی در تاریخ 1400/07/26: نسخه جدید Microsoft Visual Studio 2019 16.11.5 Enterprise اضافه شد…

Microsoft Visual Studio 2019 16.11.5 Enterprise ویژوال استودیو 2019 تازه‌ترین نسخه از IDE محبوب و قدرتمند مایکروسافت برای توسعه‌دهندگان است. از زمان ابداع سیستم‌های رایانه‌ای تاکنون، هرساله شاهد پیشرفت‌ها و دستاوردهای جدید در زمینه سخت‌افزار و نرم‌افزار هستیم. در واقع این دو بخش از سیستم‌های رایانه‌ای، همواره سعی بر آن دارند تا ضمن هماهنگی با یکدیگر، امکانات تازه‌تری را برای کاربران به ارمغان آورند. کمپانی محبوب مایکروسافت در چند دهه‌ اخیر، خدمات قابل توجهی را در زمینه‌های مختلف به کاربران ارائه کرده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به زبان دات‌نت و فراهم‌سازی محیط توسعه یکپارچه (IDE) ویژوال استودیو و همچنین بروزرسانی مداوم آن اشاره کرد. ویژول استودیو، ابزاری نام‌آشنا برای توسعه‌دهندگان پروژه‌های برنامه‌نویسی است که با دارا بودن امکانات پرشمار، تقریبا کلیه نیازهای یک برنامه‌نویس برای مدیریت پروژه‌ها را برطرف می‌کند. به عنوان مثال در صورتی که شما نیاز به توسعه یک نرم افزار به زبان سی، سی‌پلاس‌پلاس، سی‌شارپ، ویژوال بیسیک یا … داشته باشید، به جرأت می‌توان گفت که هیچ انتخابی بهتر از ویژوال استودیو نخواهید یافت! این ابزار فوق‌العاده و جامع، با هوشمندی تمام قادر است شما را در قدم به قدم کدنویسی همراهی کند تا بتوانید در کمترین زمان، کدهای خود را توسعه دهید. قابلیت پر سر و صدای اینتلی کد (IntelliCode) و جایگزینی آن با اینتلی‌سنس (IntelliSense)، مهم‌ترین خصوصیتی است که ویژوال استودیو 2019 به آن مجهز است تا سرعت کدنویسی بهینه شما را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. به کمک قابلیت اینتلی‌کد، پیشنهاد کلمات و تکمیل خودکار کدها بر اساس بیشترین عباراتی صورت خواهد گرفت که در گیت‌هاب (GitHub) توسط توسعه‌دهندگان مورد استفاده واقع شده است. بدین ترتیب، فرقی نمی‌کند که در دنیای برنامه‌نویسی رایانه، فردی تازه‌کار باشید و یا خبره؛ زیرا که در هر صورت ویژول استودیو 2019 اولین و احتمالا آخرین انتخاب شما برای بهبود تجربه کدنویسی و تمرکز بر پروژه‌ها خواهد بود.

محیط توسعه فوق پیشرفته ویژوال استودیو 2019، امکانی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید در یک محیط شیک و زیبا، کدهای مربوط به برنامه خود را توسعه دهید و در همین فضا، اقدام به جستجو در تمامی فایل‌ها کنید. اکنون، فضای بیشتری را برای کدها در اختیار دارید و این قابلیت، ویژه توسعه‌دهندگانی است که عمدتا ده‌ها اپلیکیشن مختلف را به طور همزمان به اجرا در می‌آورند! یکی از مشکلات بسیاری از توسعه‌دهندگان در هنگام کدزنی، رعایت اصول کلی برنامه‌نویسی است. به عنوان مثال، زمانی که شما در حال کار بر روی یک الگوریتم خاص باشید، احتمالا توجه کمتری را برای زیبانویسی کدها به خرج خواهید داد. این موضوع سبب می‌شود که حتی پس از عملکرد صحیح کد، عیب‌یابی برنامه در صورت وقوع ارور یا خطا بسیار سخت و زمان‌بر باشد. ویژوال استودیو 2019، قادر است کدهای شما را تنها با یک کلیک تمیز و مرتب کند تا شما بتوانید در یک محیط ساده‌تر، اقدام به دیباگ برنامه خود کنید. در تازه‌ترین نسخه ویژول استودیو، توسعه‌دهندگان می‌توانند انواع پروژه‌ها به زبان سی‌شارپ (#C)، سی‌پلاس‌پلاس (++C)، اندروید (Android)، آی‌او‌اس (iOS)، جاوا (Java)، جاوا اسکریپت (JS)، روبی (Ruby)، اچ‌تی‌ام‌ال (HTML)، اف‌شارپ (#F)، پایتون (Python) و … را کدنویسی کرده و از خصوصیت تکمیل خودکار کدها در تمامی این زبان‌ها لذت ببرند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ویژوال استودیو 2019 Visual Studio را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Visual Studio 2019 :

– قابلیت جدید و فوق‌العاده اینتلی‌کد (IntelliCode) و جایگزینی آن با اینتلی‌سنس (IntelliSense)

– امکان همکاری بهتر با سایر توسعه‌دهندگان در پروژه‌های تیمی

– تغییرات زیبا و کاربرپسند مختص توسعه‌دهندگان علاقه‌مند به محیط گسترده برای کدزنی

– دارا بودن سیستم فوق پیشرفته جستجو در تمامی فایل‌ها

– قابلیت جدید به اشتراک‌گذاری زنده (Live Share) برای دعوت از سرپرست برای حضور در نشست کدنویسی شما جهت عیب‌یابی کدها

– تمرکز ویژه بر یکپارچگی با گیت‌هاب

– دارا بودن استارت پیج (Start Page) کاملا جدید و بهبود یافته با امکانات جدید

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VS1 300x216 - دانلود Microsoft Visual Studio 2019 16.11.5 Enterprise - ویژوال استودیو 2019 VS2 300x224 - دانلود Microsoft Visual Studio 2019 16.11.5 Enterprise - ویژوال استودیو 2019

 



مهرگان آی‌تی


Summary of What's New in Visual Studio 2019 version 16.11.5:
فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

نسخه Enterprise – تاریخ بروزرسانی: October 2021

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 48.4 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR