دانلود Dibac Cad 2019 6.01.09 – نرم افزار نقشه‌کشی ساختمان

دانلود Dibac Cad 2019 6.01.09 - نرم افزار نقشه‌کشی ساختمان

 

دانلود Dibac Cad 2019

| نرم افزار نقشه‌کشی ساختمان |

 

Dibac Cad 2019 6.01.09 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه طراحی و نقشه‌کشی 2 بعدی ساختمان مخصوص دانشجویان معماری است. امروزه ردپای نرم افزارهای رایانه‌ای را در هر کجای صنعت می‌توان دید؛ در همین راستا نرم افزار جدیدی را به خدمت شما کاربران عزیز ارائه می‌کنیم که قادر است امکانات متعددی را در زمینه طراحی و رسم نقشه‌های ساختمان در اختیارتان قرار دهد. اگر شما هم به دنبال یک ابزار جایگزین برای نرم افزار اتوکد (Autocad) هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این برنامه سبک و ساده را از دست ندهید. این نرم افزار که عملکردی کاملا مستقل دارد، دانشجویان رشته معماری و افراد شاغل در این زمینه را قادر می‌سازد تا بتوانند نقشه‌های مورد نظر خود را از نماهای داخلی و با جزئیات بسیار دقیق ترسیم کنند.

این نرم افزار که انحصارا برای ترسیم نقشه‌های معماری طراحی شده، مجموعه متنوعی از تشکیلات ساختمان را در خود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان سرعت طراحی را به میزان 5 برابر افزایش داد. شما می‌توانید با انجام محاسباتی دقیق و جامع، طرح‌های خود را در قالب پلن‌های 2 بعدی ترسیم کرده و به آسانی آنان را پرینت کنید. از طراحی طبقات گرفته تا پله‌ها، درب‌ها، پنجره‌ها و … از جمله اجزایی هستند که شما می‌توانید در محیط این نرم افزار اقدام به طراحی و ترسیم آنان نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Dibac Cad 2019 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Dibac Cad :

– امکان طراحی آسان نقشه‌های 2 بعدی و تبدیل آنان به مدل‌های 3 بعدی

– سازگاری با خروجی دیگر برنامه‌ها

– رابط گرافیکی بسیار ساده و کاربرپسند

– مناسب برای دانشجویان رشته معماری، عمران و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Dibac Cad.cover1  300x186 - دانلود Dibac Cad 2019 6.01.09 - نرم افزار نقشه‌کشی ساختمان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 84 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR