دانلود MEGAsync 4.0.1 – مدیریت آسان حساب ابری مگا

دانلود MEGAsync 4.0.1 - مدیریت آسان حساب ابری مگا

 

دانلود MEGAsync

| مدیریت آسان حساب ابری مگا |

 

MEGAsync 4.0.1 نام نرم افزار رسمی سرویس مگا، به منظور مدیریت حساب ابری این وب‌سایت محبوب از طریق دسکتاپ است. سرویس مگا (Mega.NZ)، یک سرویس به اشتراک‌گذاری فایل محبوب در بین کاربران سراسر دنیاست که با اختصاص دادن فضای رایگان 50 گیگابایتی به هر کاربر، این امکان را فراهم می‌کند که افراد بتوانند بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای، از مزایای دارا بودن یک فضای ابری کاملا رایگان با ظرفیت مذکور بهره‌مند شوند. این سرویس، به شما این قابلیت را می‌دهد که بتوانید اطلاعات خود را در هر لحظه از شبانه‌روز از فضای ابری دانلود کرده و به طرق مختلف به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

یکی از کاربردهای اصلی این سرویس، استفاده از فضای گفته شده به منظور بک‌آپ و پشتیبان‌گیری از اطلاعات است. بدین ترتیب، کاربر می‌تواند همواره یک نسخه از فایل‌های خود را در درون فضای ابری قرار دهد تا در صورت وقوع هرگونه اتفاق برای فایل اصلی، بتوان به نسخه‌های پشتیبان‌ آن دسترسی داشت. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، ابزاری است ساده و رایگان که می‌توان آن را به عنوان راهکاری جهت همگام‌سازی فایل‌ها در سیستم و فضای ابری مورد استفاده قرار داد. تنها کافی‌ست که فولدر محل ذخیره‌سازی مورد نظر خود را تعیین کنید تا از این پس همواره آخرین نسخه از اطلاعات شما به طور خودکار در فضای ابری مگا نیز آپلود شود. هم اکنون می توانید نرم افزار MEGAsync را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MEGAsync :

– سازگاری با تمامی پلتفرم‌ها

– امکان استریم کردن فایل‌ها از سیستم به اکانت مگا

– قابلیت همگام‌سازی ساده و سریع اطلاعات

– دارا بودن سیستم امن و قدرتمند در زمینه انتقال اطلاعات

– سازگاری با مرورگرهای اینترنتی مختلف

– دارا بودن فایل منیجر حرفه‌ای و قدرتمند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MEGAsync.cover1  221x300 - دانلود MEGAsync 4.0.1 - مدیریت آسان حساب ابری مگا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 28.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR