دانلود Google AdWords Editor 12.6.1 – مدیریت کمپین تبلیغاتی در گوگل

دانلود Google AdWords Editor 12.6.1 - مدیریت کمپین تبلیغاتی در گوگل

 

دانلود Google AdWords Editor

| مدیریت کمپین تبلیغاتی در گوگل |

 

Google AdWords Editor 12.6.1 نام نرم افزاری است که شما فعالان در عرصه تبلیغات سرویس گوگل ادوردز (Google AdWords)، می‌توانید با استفاده از آن به مدیریت کمپین تبلیغاتی خود پرداخته و حساب‌های خود را مدیریت کنید. مشتریان کسب و کار شما در گوگل هستند! این بدان معناست که درست در زمانی که کاربران اینترنت نیاز به یادگیری، جستجو و یا خرید چیزی داشته باشند؛ شروع به جستجو می‌:نند. وقتی آن‌ها عبارت مورد نظر خود را در گوگل جستجو می‌کنند، احتمال سفارش محصول و یا خرید خدمات بیشتر از هر زمان دیگری است. اکنون اگر کسب و کار آنلاین شما توسط تبلیغات گوگل در رتبه‌های بالاتری قرار گرفته باشد، شانس فروش بیشتر محصولات به حد قابل توجهی افزایش خواهد یافت؛ زیرا که بسیاری از کاربران در همان نتایج اولیه در گوگل بسنده و اعتماد می‌کنند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، راهکاری رسمی از سوی کمپانی گوگل برای مدیریت کمپین‌‌های تبلیغاتی است. با استفاده از این ابزار، کاربران می‌توانند در نهایت سادگی کمپین‌های بزرگ تبلیغاتی خود در گوگل ادوردز را مدیریت کرده و در هر ساعت از شبانه‌روز، به آخرین اطلاعات و گزارشات مربوط به کمپین‌ها دسترسی داشته باشند. هم اکنون می توانید نرم افزار Google AdWords Editor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Google AdWords Editor :

– امکان کارکرد از طریق دسکتاپ ویندوز

– قابلیت ناوبری بسیار آسان و ساده کمپین‌ها و یا گروه‌های تبلیغاتی

– قابلیت ترتیب‌بندی و نمایش گزارشات

– امکان تغییر در بودجه، گروه‌ها تبلیغاتی، تبلیغات متنی، کلمات کلیدی، یو‌آر‌ال‌ها و …

– امکان جستجو در داخل اکانت

– بررسی ارورها

– امکان آپلود کردن تغییر به ادوردز

– امکان تهیه اسکرین‌شات از اطلاعات حساب

– امکان کارکرد به صورت آفلاین

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Google AdWords Editor.cover1  300x208 - دانلود Google AdWords Editor 12.6.1 - مدیریت کمپین تبلیغاتی در گوگل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.04 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR