دانلود بازی Battlelands Survival 1.1.1 – بقا در سرزمین‌های نبرد برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود Battlelands Survival 1.1.1 - بقا در سرزمین‌های نبرد برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Battlelands Survival برای اندروید

| بازی بقا در سرزمین‌های نبرد برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Battlelands Survival 1.1.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Waldschrat Studios است. یک ویروس فاجعه‌آمیز در سراسر دنیا به انتشار درآمده و جمعیت افراد مبتلا به آن لحظه به لحظه در حال افزایش است. حال سوال این است که آیا شما می‌توانید از این رویداد جان سالم به در ببرید؟ بدین منظور، اسلحه خود را برداشته و تا هر اندازه که می‌توانید، زامبی‌ها را نابود کنید. توجه داشته باشید که زنده ماندن هر یک از زامبی‌ها، ممکن است در جای دیگری از بازی، تهدیدی برای سلامت خود شما باشد؛ از این روی برای کشتن آنان، دلسوزی و رحم نداشته باشید!

با این توضیحات، می‌توان گفت که ماموریت شما در این بازی واضح و مشخص است: تلاش برای زنده ماندن در یک جبهه وسیع از زامبی‌ها در برابر انسات! بدین منظور، طیف قابل توجهی از سلاح‌های گرم و سرد در اختیار شماست که با استفاده از هرکدام از آن‌ها می‌توانید زامبی‌ها را از پای درآورید؛ البته باید توجه داشت که هر اسلحه، در موقعیت خاص خود کاربرد دارد و انتخاب صحیح آن‌ها نیز نقش مهمی را در پشت سر گذاشتن ماموریت‌های بازی ایفا خواهند کرد. هم اکنون می توانید بازی Battlelands Survival را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Battlelands Survival :

– دارا بودن طیف وسیعی از انواع سلاح‌ها برای کشتن زامبی‌ها

– امکان استفاده از بمب، نارنجک و انواع دیگر سلاح‌ها برای پیش بردن ماموریت‌ها

– شبیه‌سازی تعداد قابل توجهی از زامبی‌ها با خصوصیات منحصر به فرد

– امکان انتخاب زره و تشکیلات مختلف نظامی برای زنده ماندن

– گیم‌پلی مبتنی بر واقعیت

– دارا بودن ده‌ها مرحله جذاب و سرگرم‌کننده

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Battlelands Survival1 150x84 - دانلود بازی Battlelands Survival 1.1.1 - بقا در سرزمین‌های نبرد برای اندروید + نسخه بی نهایت Battlelands Survival2 150x84 - دانلود بازی Battlelands Survival 1.1.1 - بقا در سرزمین‌های نبرد برای اندروید + نسخه بی نهایت Battlelands Survival3 150x84 - دانلود بازی Battlelands Survival 1.1.1 - بقا در سرزمین‌های نبرد برای اندروید + نسخه بی نهایت Battlelands Survival4 150x84 - دانلود بازی Battlelands Survival 1.1.1 - بقا در سرزمین‌های نبرد برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 52 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR