دانلود Futuremark SystemInfo 5.15 Build 699 – نرم افزار نمایش اطلاعات کامل از سیستم

دانلود Futuremark SystemInfo 5.15 Build 699 - نرم افزار نمایش اطلاعات کامل از سیستم

 

دانلود Futuremark SystemInfo

| نرم افزار نمایش اطلاعات کامل از سیستم |

 

Futuremark SystemInfo 5.15 Build 699 نام نرم افزاری جدید، ساده و رایگان است که با استفاده از آن می‌توانید به اطلاعاتی جامع از مشخصات سیستم دست پیدا کنید. همانطور که می‌دانید، یک سیستم رایانه‌ای در واقع به عنوان مجموعه‌ای از اجزای به هم پیوسته کار می‌کند و بهره‌وری سرعت و قدرت یک سیستم، رابطه مستقیمی با هماهنگی و سازگاری این قطعات دارد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، در واقع یک کامپوننت مجزا از ابزارهای بنچمارک سیستم است که می‌تواند اطلاعات جامعی از قطعات مختلف سیستم را در اختیارتان بگذارد تا بتوانید میزان بهره‌وری هریک از قطعات خود را با دقت بالایی مورد سنجش قرار دهید.

این برنامه می‌تواند با یک اسکن جامع و سریع از قطعات سیستم، اطلاعات مربوط به آن را در قالب گزارشاتی دقیق برای شما به ارمغان آورد. به عنوان مثال، شما می‌توانید در نتایج این گزارشات، به اطلاعاتی همچون ورژن سیستم، نام کاربر، اطلاعات مربوط به فایل‌ها، حافظه ذخیره‌سازی، رم، مدل مادربورد، پردازنده، گرافیک و … دست پیدا کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Futuremark SystemInfo را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Futuremark SystemInfo :

– امکان نظارت بر سخت افزارهای مختلف در سیستم به همراه آی‌دی هریک از آن‌ها

– توانایی مشاهده گزارشات جامع در فرمت XML

– مناسب برای کارکرد در کنار ابزارهایی همچون PCMark

– نمایش اطلاعات سیستم و لاگ‌های فعالیت کاربر

– دارا بودن ابزار پیشرفته جستجو برای دست‌یابی سریع به اطلاعات مورد نظر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Futuremark SystemInfo.cover1  300x200 - دانلود Futuremark SystemInfo 5.15 Build 699 - نرم افزار نمایش اطلاعات کامل از سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.94 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR