دانلود بازی Mutant Year Zero Road to Eden Stalker Trials برای PC

دانلود بازی Mutant Year Zero Road To Eden برای PC

 

دانلود بازی Mutant Year Zero Road to Eden Stalker Trials برای کامپیوتر

| بازی مقابل ورودی بهشت |

| نسخه جدید Mutant Year Zero Road to Eden Stalker Trials-CODEX به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

| نسخه کم‌حجم Mutant Year Zero: Road to Eden – v1.04 (FitGirl) اضافه شد… |

 

Mutant Year Zero Road to Eden Stalker Trials بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی و استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط The Bearded Ladies ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌ایم، فرصتی تازه برای تجربه دنیایی عجیب و غریب و خیالی با وجود عناصری فوق‌العاده است که پلیر را تا مدت‌ها با خود سرگرم می‌کند. در دنیای واقعی، انتظار هریک از ما نسبت به حیوانات به شکلی تعریف شده در ذهن وجود دارد. برای مثال، حین نزدیک شدن به گربه‌ها انتظار داریم که پابه‌فرار بگذارند و یا اینکه اردک‌ها در آب شناور باشند. ولی در بازی کامپیوتری فعلی، شما با نسل تازه‌ای از حیوانات سر و کار دارید؛ حیواناتی که به کلی جهش یافته و به سطوح جدیدی از توانایی‌ها دست پیدا کرده‌اند.

در محوریت داستانی بازی و پیش بردن روند آن، شما با دو سبک کاملا مختلف روبه‌رو هستید. در راهکار اولیه، شما می‌توانید به دل دشمن حمله کرده و با تجربه نبردهایی اکشن، مراحل را پیش ببرید. در حالت مخفی‌کاری، باید تا حد ممکن دشمن خود را دور زده و بدون درگیری به مقاصد دلخواه خود برسید. وقوع تغییرات اقلیمی، فجایع جهانی و تنش در بین ابرقهرمانان، مجددا برای دومین بار سلاح اتمی از سوی بشر مورد استفاده قرار گرفت. ابرهای قارچی حال از انفجار این بمب‌ها، غرب تا شرق زمین را در بر گرفت و فاجعه بزرگ بشری به وقوع پیوست. اکنون تعریفی که می‌توان از شهرها ارائه داد، ویرانه‌ای است که دیگر هیچ شباهتی به تمدن سابق ندارد. انسان‌ها همگی مرده‌اند و بازماندگان این اتفاق آخرالزمانی از لحاظ ژنتیکی جهش یافته هستند. شما به عنوان یک گروه سه نفره از موجودات جهش یافته شامل انسان، خوک و اردک، در تلاش هستید تا راه را برای زنده ماندن و جمع‌آوری منابع در پیش گرفته و از این اتفاق بزرگ در ویرانه زمین، جان سالم به در ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Mutant Year Zero Road to Eden Stalker Trials را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mutant Year Zero Road To Eden1 300x169 - دانلود بازی Mutant Year Zero Road to Eden Stalker Trials برای PC Mutant Year Zero Road To Eden2 300x169 - دانلود بازی Mutant Year Zero Road to Eden Stalker Trials برای PC

 

Mutant Year Zero Road To Eden3 300x169 - دانلود بازی Mutant Year Zero Road to Eden Stalker Trials برای PC Mutant Year Zero Road To Eden4 300x169 - دانلود بازی Mutant Year Zero Road to Eden Stalker Trials برای PC

 

Mutant Year Zero Road To Eden5 300x169 - دانلود بازی Mutant Year Zero Road to Eden Stalker Trials برای PC Mutant Year Zero Road To Eden6 300x169 - دانلود بازی Mutant Year Zero Road to Eden Stalker Trials برای PC

 

تریلر بازی Mutant Year Zero Road To Eden :

 

 



مهرگان آی‌تی


FitGirl Repack Features:

Based On Mutant.Year.Zero.Road.To.Eden-CPY ISO Release: cpy-myzrte.ISO (6,416,168,960 Bytes)
100% Lossless & MD5 Perfect: All Files Are Identical To Originals After Installation (Not Counting Removed Useless File)
Useless Video File Ripped, NOTHING Re-Encoded
Significantly Smaller Archive Size (Compressed From 6 To 3.6 GB)
Installation Takes 3-10 Minutes (Depending On Your System)
After-Install Integrity Check So You Could Make Sure That Everything Installed Properly
HDD Space After Installation: 6 GB
Language Can Be Changed In Game Settings
Repack Uses Xtool Library By Razor12911
At Least 2 GB Of Free RAM (Inc. Virtual) Required For Installing This Repack

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit Processor and Operating System
OS: Windows 7 64 Bit/ Windows 8 64 Bit/ Windows 10 64 Bit
Processor: Intel Core i5-760 / AMD Phenom II X4 965
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 580 / AMD Radeon HD 7870
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit Processor and Operating System
OS: Windows 7 64 Bit/ Windows 8 64 Bit/ Windows 10 64 Bit
Processor: Intel Core i7-6700K/ AMD Ryzen 5 1600X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 970 / AMD Radeon RX 480
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 6.15 + 3.73 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR