دانلود همراه کارت 3.6.7 – کارت به کارت زیر 20 ثانیه برای اندروید

دانلود همراه کارت 3.6.7 - کارت به کارت زیر 20 ثانیه برای اندروید

 

دانلود همراه کارت برای اندروید

| کارت به کارت زیر 20 ثانیه برای اندروید |

 

همراه کارت 3.6.7 نام یک اپلیکیشن جدید، قابل اطمینان و بسیار سریع است که امکان انتقال وجه در هر ساعت از شبانه‌روز را برای شما به سرعت فراهم می‌کند. زمانی که شما قصد داشته باشید از طریق شبکه شتاب، به دوست یا همکار خود مبلغی را کارت به کارت کنید، راهکارهای متعددی در پیش روی شماست. اگر بیرون از خانه باشید، استفاده از دستگاه‌های ای‌تی‌ام (ATM) راهکاری معقول و قابل اطمینان به شمار می‌رود؛ ولی در غیر این صورت، باید در انتخاب اپلیکیشن خدمات الکترونیکی تلفن همراه خود دقت کافی را داشته باشید. وب‌سایت یاس دانلود مفتخر است که با معرفی ابزارهای قابل اطمینان در زمینه مدیریت امور مالی اندروید، بسیاری از نیازهای شما در این زمینه را تحت پوشش قرار دهد.

اپلیکیشن 724، ستاره 780 مربع، ایوا، سکه، بام و … از جمله سرویس‌هایی هستند که با استفاده از هرکدام از آن‌ها می‌توانید برای خود شارژ موبایل تهیه کرده و به امکانات دیگری نیز همچون انتقال وجه و … نیز دسترسی داشته باشید. ولی نرم افزار جدید همراه کارت، به طور خاص برای نیاز کارت به کارت از طریق شبکه شتاب طراحی شده که به کمک آن می‌توان در سریع‌ترین زمان برای دیگران پول واریز و یا دریافت کرد. این اپلیکیشن تاکنون میلیون‌ها بار از سوی کاربران ایرانی دانلود شده و افرادی که دائما با گردش حساب خود سر و کار دارند، می‌توانند از این ابزار قدرتمند برای ارسال و یا دریافت وجه استفاده نمایند. هم اکنون می توانید نرم افزار Babbel – Learn Languages برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار همراه کارت :

– امکان کارت به کارت بدون داشتن شماره کارت مقصد

– توانایی ارسال پول از کارت تمام بانک‌های عضو شتاب به شماره شبا (بالاتر از سقف کارت به کارت)

– امنیت بسیار بالا در ورود به اپلیکیشن (رمز، اثر انگشت و تشخیص چهره)

– امکان اضافه کردن کارت‌ با دوربین

– توانایی پرداخت قبوض تلفن همراه

– امکان کمک به خیریه – امکان کارت به کارت با تمامی کارت‌های عضو شتاب: بانک ملی، بانک ملت، بانک سپه، بانک تجارت، بانک پاسارگاد، بانک آینده، بانک کشاورزی، بانک انصار، بانک شهر، بانک سامان، بانک سرمایه، بانک ایران زمین، بانک حکمت ایرانیان، بانک دی، بانک اقتصاد نوین، بانک صنعت و معدن، بانک پارسیان، بانک قوامین و بانک مهر اقتصاد

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

HamrahKart1 84x150 - دانلود همراه کارت 3.6.7 - کارت به کارت زیر 20 ثانیه برای اندروید HamrahKart2 84x150 - دانلود همراه کارت 3.6.7 - کارت به کارت زیر 20 ثانیه برای اندروید HamrahKart3 84x150 - دانلود همراه کارت 3.6.7 - کارت به کارت زیر 20 ثانیه برای اندروید HamrahKart4 84x150 - دانلود همراه کارت 3.6.7 - کارت به کارت زیر 20 ثانیه برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 15.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR