دانلود SeoTools for Excel 8.0.87 – افزونه سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت برای اکسل

دانلود SeoTools for Excel 8.0.87 - افزونه سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت برای اکسل

 

دانلود SeoTools for Excel

| افزونه سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت برای اکسل |

 

SeoTools for Excel 8.0.87 نام نرم افزاری مفید و کاربردی مخصوص مدیران وب‌سایت‌ها برای بهینه‌سازی رتبه در نتایج موتورهای جستجوگر اینترنتی است. برای آنکه بتوانید یک کسب و کار آنلاین را راه‌اندازی و آن را به اوج برسانید، لازم است که گوگل، بینگ، یاهو و دیگر موتورهای جستجو را عاشق وب‌سایت خود کنید! البته این کار، روند خاص خود را داشته و برای رسیدن به آن باید با مهارت‌های سئو آشنایی کامل داشته باشید. زمانی که وب‌سایت شما از نظر سئو به خوبی طراحی شده و اصول مختلف آن را نیز رعایت کرده باشد، رفته رفته می‌توان انتظار داشت که رتبه وب‌سایت شما در موتورهای جستجو در قسمت‌های بالاتری قرار بگیرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی ابزاری در خدمت شما هستیم که بر روی مایکروسافت اکسل نصب شده و مجموعه‌ای از ابزارهای مفید و کاربردی در زمینه سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت را در اختیارتان قرار می‌دهد.

با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید به مجموعه‌ای از توابع مفید و کاربردی در زمینه سئوی وب‌سایت خود دسترسی داشته باشید. برای آنالیز یک وب‌سایت خاص، این ابزار توابع مختلفی را برای چک کردن تگ‌های هدینگ، تایتل و توضیحات متا در خود دارد که با بهره‌گیری از آن، می‌توانید از انجام اقدامات اولیه برای سئوی وب‌سایت خود اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید نقشه سایت و عنکبوت مخصوصی را نیز برای خوانایی صحیح لینک‌ها مورد استفاده قرار داده و در صورت تمایل، بک‌لینک‌های صفحه خود را نیز مورد بررسی قرار داده و کیفیت آنان را نیز چک کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار SeoTools for Excel را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SeoTools for Excel :

– امکان بررسی چکینگ صفحه اصلی وب‌سایت با استفاده از توابع مختلف

– توانایی چک کردن بک‌لینک‌ها و میزان تاثیر آن‌ها بر رنک گوگل

– دارا بودن یکپارچگی کامل با ابزارهایی همچون گوگل آنالیتیکز

– امکان شبیه‌سازی وضعیت ایندکس لینک‌ها و شیوه فچ شدن آنان توسط عنکبوت گوگل

– دارا بودن ده‌ها ابزار مفید و کاربردی دیگر برای سئوی وب‌سایت

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SeoTools for Excel.cover1  300x195 - دانلود SeoTools for Excel 8.0.87 - افزونه سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت برای اکسل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9.39 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR