دانلود ANSYS Structures & Fluids Products 2019 R1 x64 – نرم افزار تحلیل سازه و مایعات

دانلود ANSYS Structures & Fluids Products 2019 R1 x64 - نرم افزار تحلیل سازه و مایعات

 

دانلود ANSYS Structures & Fluids Products 2019

| نرم افزار تحلیل سازه و مایعات |

 

ANSYS Structures & Fluids Products 2019 R1 x64 نام یک مجموعه نرم افزاری قدرتمند از کمپانی انسیس (Ansys) است که مخصوص مهندسانی طراحی شده که با تجزیه و تحلیل اطلاعات سر و کار دارند. این نرم افزار، اعداد و ارقام، ایده‌ها، طرح‌ها و هر نوع اطلاعات آماری را از کاربر گرفته و مجموعه آن‌ها را در قالب تصاویر گرفیکی شبیه‌سازی و نمایش می‌دهد. این مجموعه نرم افزاری جدید و قدرتمند، کلیه نیازهای دانشجویان رشته‌های مهندسی از قبیل برق، مکانیک، صنایع، عمران، کامپیوتر و … را پوشش داده و امکن آنالیز اطلاعات موجود در هریک از زمینه‌های ذکر شده را فراهم می‌نماید.

با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید پیچیده‌ترین مسائل مطرح در رشته تحصیلی خود را حل کرده و سرعت طراحی خود را نیز افزایش دهید. امروزه استفاده از نرم افزارهای شبیه‌سازی، کاربرد بسیار زیادی در حوزه صنعت دارد؛ زیرا که ا استفاده از این ابزارها و امکانات شبیه‌سازی موجود در آن، می‌توان محصولات را با کیفیت و دقت بسیار بالا به مرحله تولید رساند و میزان خطاهای آن را کاهش داد. وجود تکنولوژی پیشرفته در زمینه مش‌بندی نیز دیگر امکان قابل توجهی است که کمپانی انسیس در نسخه جدید محصولات خود به کار برده تا بتوان با سرعت بالا به مش‌بندی صحیح هر مدلی دست یافت. هم اکنون می توانید نرم افزار ANSYS Structures & Fluids Products را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ANSYS Structures & Fluids Products 2019 :

– امکان تحلیل مسائل سازه، حرارات، سیالات، الکترواستاتیک و استاتیک

– دارا بودن رابط کاربری ساده و زیبا

– امکان مش‌بندی آسان و سریع مدل‌ها

– مناسب برای مهندسین رشته‌های برق، عمران، مکانیک و…

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ANSYS Structures Fluids Products.cover1  300x214 - دانلود ANSYS Structures & Fluids Products 2019 R1 x64 - نرم افزار تحلیل سازه و مایعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.79 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR