دانلود BlueStacks Tweaker 5.9.0 – تغییر و شخصی‌سازی اندروید در شبیه‌ساز بلواستکس

دانلود BlueStacks Tweaker 5.8.8 - تغییر و شخصی‌سازی اندروید در شبیه‌ساز بلواستکس

 

دانلود BlueStacks Tweaker

| تغییر و شخصی‌سازی اندروید در شبیه‌ساز بلواستکس |

 

BlueStacks Tweaker 5.9.0 نام یک ابزار کاربردی و قدرتمند است که در کنار شبیه‌ساز بلواستکس (BlueStacks) کار می‌کند. همانطور که می‌دانید، امروزه انتخاب‌های متعددی برای شبیه‌ساز اندروید وجود دارد و کاربران می‌توانند با یک جستجوی ساده، بهترین ابزار را متناسب با نیاز خود اجرا و از سیستم‌عامل اندروید در کامپیوتر خود لذت ببرند. بلواستکس، یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای شبیه‌ساز اندروید در کامپیوتر است که با بروزرسانی مداوم و منظم خود، توانسته محبوبیت بسیاری را در بین کاربران به دست آورد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی ابزاری در خدمت شما هستیم که می‌تواند دستگاه شبیه‌سازی شده اندروید در سیستم را متناسب با نیاز شما سفارشی‌سازی کند.

با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید تغییراتی جامع و گسترده را بر روی بخش‌های مختلف شبیه‌ساز خود اعمال کنید. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به امکان تغییر اندروید آی‌دی (Android ID)، آی‌دی گوگل ادز (Google Ads ID)، و جی‌یو‌آی‌دی (GUID) و حتی وضعیت روت بودن/نبودن دستگاه اشاره کرد. این برنامه قادر است سرعت بلواستکس شما را به شکل قابل توجهی افزایش دهد و همچنین در صورت نیاز، شماره آی‌ام‌ای‌آی (IMEI) دستگاه را نیز تغییر دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار BlueStacks Tweaker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار BlueStacks Tweaker :

– فراهم‌سازی دسترسی کامل برای تغییر در محیط شبیه‌سازی شده اندروید

– امکان تغییر در آی‌دی و مدل دستگاه شبیه‌سازی شده

– فراهم‌سازی نصب اپلیکیشن‌های یکسان در کنار هم

– شبیه‌سازی امکان بازی پوکمون گو (Pokemon Go)

– بهبود عملکرد و سرعت بلواستکس

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

BlueStacks Tweaker.cover1  300x176 - دانلود BlueStacks Tweaker 5.9.0 - تغییر و شخصی‌سازی اندروید در شبیه‌ساز بلواستکس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR