دانلود بازی Snake Wars – Arcade Game 0.0.6.564 – جنگ مارها برای اندروید

دانلود بازی Snake Wars - Arcade Game 0.0.6.564 - جنگ مارها برای اندروید

 

دانلود بازی Snake Wars – Arcade Game برای اندروید

| بازی جنگ مارها برای اندروید |

 

Snake Wars – Arcade Game 0.0.6.564 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک آرکید از استودیوی بازی سازی Miniclip.com است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی آماده کرده‌ایم، یک چالش مهیج و آنلاین است که شما را همراه با دیگر بازیکنان در سراسر دنیا، به یک نبرد تمام‌عیار دعوت می‌کند! در این بازی، شما می‌توانید مار جنگجوی مورد نظر خود را انتخاب کرده و با حضور در میادین جنگی، با دیگر حریفان به رقابت بپردازید. مشابه با سبک خاص و کلاسیک بازی مار (Snake) در گوشی‌های موبایل قدیمی، این بار هم می‌توانید جوایز مختلف را در طول مسیر جمع‌آوری کرده و ضمن یادگیری جاخالی دادن از موانع، امتیاز جهانی خود را در رقابت با دیگر حریفان ارتقا دهید.

شیوه کنترل مارها در این بازی بسیار ساده و آسان است؛ بدین صورت که تنها با حرکات انگشت خود بر روی صفحه لمسی می‌توانید جهت حرکت مار را تعیین کرده و غذاها را به خورد او دهید! مارها زمانی می‌میرند که سر آن‌ها به دیگر مارها برخورد کند. از این روی، شما باید همواره از برخورد به موانع و یا دیگر حریفان خودداری کرده و خود را به بالاترین سطح و رده‌بندی جهانی برسانید. هم اکنون می توانید بازی Snake Wars – Arcade Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Snake Wars – Arcade Game :

– دارا بودن حالات و سبک‌های مختلف برای تجربه بازی اسکین کلاسیک

– امکان تشکیل گروه‌های چند نفره برای تجربه چالش آنلاین

– قابلیت بازی در سبک کلاسیک (مشابه گوشی‌های قدیمی)

– دارا بودن حالت بازی بی‌نهایت

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Snake Wars1 150x84 - دانلود بازی Snake Wars - Arcade Game 0.0.6.564 - جنگ مارها برای اندروید Snake Wars2 150x84 - دانلود بازی Snake Wars - Arcade Game 0.0.6.564 - جنگ مارها برای اندروید Snake Wars3 150x84 - دانلود بازی Snake Wars - Arcade Game 0.0.6.564 - جنگ مارها برای اندروید Snake Wars4 150x84 - دانلود بازی Snake Wars - Arcade Game 0.0.6.564 - جنگ مارها برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 73 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR