دانلود بازی Bendy and the Ink Machine 1.0.809 – پایانی بر صنعت انیمیشن‌ها برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Bendy and the Ink Machine 1.0.795 - پایانی بر صنعت انیمیشن‌ها برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Bendy and the Ink Machine برای اندروید

| بازی پایانی بر صنعت انیمیشن‌ها برای اندروید + دیتا |

 

Bendy and the Ink Machine 1.0.809 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماجرایی از استودیوی بازی سازی Joey Drew Studios است. با گذشت چند سال از زمان عرضه اولیه این بازی، سرانجام چندی پیش شاهد انتشار نسخه‌ نهایی این عنوان بودیم. همانطور که شاهد بودید، هر 5 نسخه کامل نسخه کامپیوتری این بازی را تحت عنوان مجموعه Bendy and the Ink Machine Complete Edition خدمت شما عزیزان ارائه کردیم. اکنون، کمپانی سازنده سعی بر آن دارد تا ضمن عرضه نسخه اندرویدی این بازی، گیمرهای این پلتفرم را نیز به خود جذب نماید. این بازی اندرویدی جدید، حال و هوایی ماجراجویانه و تا حدودی دلهره‌آور دارد. سبک این بازی، کارتونی بوده و فضایی سراسر فکری و جذاب را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

در این بازی، شما به عنوان شخصیتی تحت عنوان هِنری (Henry) نقش‌آفرینی خواهید کرد. او در یک استودیوی انیمیشن‌سازی گیر افتاده و باید با حل معماهای اطراف، از این محیط فرار کند. سازندگان این بازی، عملا آینده‌ای غمناک و تیره را برای دوران پسا انیمیشن‌های دیجیتالی پیش‌بینی کرده‌اند؛ جایی که فضایی سوت و کور بر استودیوهای انیمیشن‌سازی حاکم شده و دیگر خبری از انیمیشن‌های تاریخی هم نیست. هم اکنون می توانید بازی Bendy and the Ink Machine را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Bendy and the Ink Machine :

– دارا بودن سبک‌های مختلف از گیم‌پلی برای بازی کردن نظیر: ترسناک، معمایی، اول‌شخص، هیدن آبجکت و …

– شبیه‌سازی بسیار زیبای یک دنیای کارتونی در فضای پسا انیمیشن

– گیم‌پلی مهیج و جذاب با دارا بودن المان‌های گرافیکی چشم‌نواز

– صداپردازی بسیار عالی متناسب با هر بخش از بازی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bendy and the Ink Machine1 150x84 - دانلود بازی Bendy and the Ink Machine 1.0.809 - پایانی بر صنعت انیمیشن‌ها برای اندروید + دیتا Bendy and the Ink Machine2 150x84 - دانلود بازی Bendy and the Ink Machine 1.0.809 - پایانی بر صنعت انیمیشن‌ها برای اندروید + دیتا Bendy and the Ink Machine3 150x84 - دانلود بازی Bendy and the Ink Machine 1.0.809 - پایانی بر صنعت انیمیشن‌ها برای اندروید + دیتا Bendy and the Ink Machine4 150x84 - دانلود بازی Bendy and the Ink Machine 1.0.809 - پایانی بر صنعت انیمیشن‌ها برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 69 + 461 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR