دانلود ایوا 1.0.50 – اپلیکیشن شارژ، اینترنت و کارت به کارت برای اندروید

دانلود ایوا 1.0.50 - اپلیکیشن شارژ، اینترنت و کارت به کارت برای اندروید

 

دانلود ایوا – شارژ، اینترنت و کارت به کارت برای اندروید

| نرم افزار هواشناسی دقیق برای اندروید |

 

ایوا 1.0.50 نرم افزاری جدید در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری تلفن همراه با پشتیبانی از تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب است. با استفاده از این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز به خدمات مختلفی از قبیل خرید شارژ، پرداخت قبوض خدماتی، خرید بسته‌های اینترنتی مربوط به سیم‌کارت ایرانسل، همراه اول و رایتل، انتقال وجه کارت به کارت، پرداخت خلافی خودرو و … دسترسی داشته و از سهولت بسیار آنان لذت ببرند. این روزها، شمار بسیاری از نرم افزارهای مالی در سیستم‌عامل اندروید و iOS در دسترس هستند. با استفاده از این ابزارها، کاربران قادرند بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز خدماتی امور مشترکین، پلیس +10 و …، به بسیاری از خدمات ارائه شده از سوی آن‌ها دسترسی داشته باشند؛ آن‌هم به صورت شبانه‌روزی!

با شروع فصل جدید برنامه محبوب خندوانه در شبکه نسیم، بینندگان با معرفی اپلیکیشن جدیدی تحت عنوان «ایوا» مواجه شدند. این برنامه، در واقع یک اپ پرداختی است که کارهایی مانند خرید شارژ و اینترنت، پرداخت قبوض، استعلام و پرداخت خلافی خودرو و … را در نهایت سادگی برای شما به انجام می‌رساند. علاوه بر این، جوایز نفیسی که برای انجام تراکنشات به کمک این برنامه تعیین گریده است، تعداد کاربران آن را روز به روز افزایش داده و اکنون می‌توان گفت که صدها هزار کاربر فعال در داخل ایران، از این اپلیکیشن برای استفاده از خدمات مذکور استفاده می‌کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار Weather by WeatherBug برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ایوا :

امکان پرداخت عوارض خروج مخصوص سفرهای خارج کشور تنها در کمتر از 30 دقیقه و ثبت در سامانه ناجا

– امکان پرداخت قیوض خدماتی از قبیل آب، برق، گاز، تلفن و …

– امکان خرید شارژ برای تمامی اپراتورها

– امکان دریافت موجودی کارت‌های بانکی

– توانایی انتقال وجه کارت به کارت

– امکان خرید بلیط اتوبوس

– امکان استعلام و پرداخت بدهی سیم‌کارت دائمی تلفن همراه

– امکان کمک به موسسات خیریه

– امکان پرداخت وجوهات شرعی

– توانایی مقایسه و خرید بیمه شخص ثالث و مسافرتی از تمامی شرکت‌های بیمه

– امکان کسب طلا با هر تراکنش و گرفتن شارژ رایگان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

IVA1 85x150 - دانلود ایوا 1.0.50 - اپلیکیشن شارژ، اینترنت و کارت به کارت برای اندروید IVA2 85x150 - دانلود ایوا 1.0.50 - اپلیکیشن شارژ، اینترنت و کارت به کارت برای اندروید IVA3 85x150 - دانلود ایوا 1.0.50 - اپلیکیشن شارژ، اینترنت و کارت به کارت برای اندروید IVA4 85x150 - دانلود ایوا 1.0.50 - اپلیکیشن شارژ، اینترنت و کارت به کارت برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 10.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR