دانلود ApowerRecover Professional 13.5 – نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

دانلود ApowerRecover 1.0.6.0 (Build 01/08/2019) - نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

 

دانلود ApowerRecover

| نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده |

 

ApowerRecover Professional 13.5 نام نرم افزاری جدید، مفید و در قدرتمند برای بازگردانی اطلاعات حذف شده از انواع حافظه‌های دیجیتال است. با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند مجموعه اطلاعات حذف شده خود از هارد دیسک، مموری کارت، فلش مموری و یا هارد اکسترنال را بازیابی کرده و آن‌ها را مجددا ذخیره‌سازی کند. شرایط حذف شدن اطلاعات از روی حافظه‌های دیجیتال ممکن است برای هرکدام از شما پیش بیاید. مهم‌ترین نکته‌ای که در مواجهه با این شرایط باید مدنظر داشته باشید، حفظ آرامش و سپس انتخاب یک ابزار مناسب برای بازگردانی اطلاعات است.

از لحظه حذف اطلاعات تا زمان بازگردانی آن‌ها، بهتر است که هیچ اطلاعات جدیدی را بر روی آن دیسک و یا پارتیشن به‌خصوص ایجاد نکرده باشید. در صورتی که تمامی این اقدامات را به نحو احسن رعایت کرده باشید، می‌توان این مژده را داد که ابزار فعلی می‌تواند تمامی اطلاعات شما را به صورت تضمینی بازگردانی خواهد کرد. لازم به توضیح است که کار با این برنامه پیچیدگی خاصی نداشته و شما تنها با چند کلیک ساده قادر خواهید بود تا اطلاعات حذف شده خود را بازیابی نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار ApowerRecover را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ApowerRecover :

– توانایی بازگردانی اطلاعات طی چند قدم ساده

– عدم نیاز به دانش تخصصی از کامپیوتر برای استفاده از برنامه

– قابلیت بازیابی هوشمندانه اطلاعات به صورت تضمینی

– رابط گرافیکی ساده و زیبا

– امکان بازگردانی اطلاعات حذف شده در نهایت سادگی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ApowerRecover.cover1  300x186 - دانلود ApowerRecover Professional 13.5 - نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR