دانلود NoVirusThanks Connections Viewer 1.1 – نرم افزار مشاهده کانکشن‌ها در سیستم

دانلود NoVirusThanks Connections Viewer 1.1 - نرم افزار مشاهده کانکشن‌ها در سیستم

 

دانلود NoVirusThanks Connections Viewer

| نرم افزار مشاهده کانکشن‌ها در سیستم |

 

NoVirusThanks Connections Viewer 1.1 نام نرم افزاری رایگان و ساده در زمینه مشاهده کانکشن‌ها در سیستم است که می‌تواند این وظیفه را به بهترین شکل ممکن برای شما به انجام رساند. به کمک این برنامه، کاربر می‌تواند به اطلاعات جامعی در رابطه با کانکشن‌ها در سیستم دست پیدا کرده و مدیریتی جامع بر روی آن‌ها داشته باشد. این برنامه، کلیه کانکشن‌های TCP/UDP در سیستم را به شما نمایش می‌دهد تا بتوانید ضمن مشاهده جزئیات مربوط به هریک از آنان، در صورت تمایل اقدام به خاتمه آن‌ها کنید.

رابط گرافیکی این نرم افزار بسیار ساده و زیبا طراحی شده و شما با اجرای آن، سریعا می‌توانید به لیست کاملی از کانکشن‌ها در سیستم دسترسی پیدا کنید. این برنامه دائما وضعیت کانکشن‌ها در سیستم را زیرنظر دارد و در صورتی که کانکشن جدیدی در حین نظارت برقرار شود، شما نیز سریعا قادر به مشاهده و کنترل آن خواهید بود. هر ارتباط در این برنامه، همراه با جزئیاتی همچون نوع پروتکل، آدرس و پورت، آی‌دی پردازش و … نمایش داده می‌شود که گزارش‌گیری از لیست را ساده‌سازی می‌کند. هم اکنون می توانید نرم افزار NoVirusThanks Connections Viewer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NoVirusThanks Connections Viewer :

– امکان مشاهده کلیه کانکشن‌ها متناسب با نوع پردازش

– توانایی مشاهده آی‌پی آدرس‌ها تنها با یک کلیک

– نمایش جزئیات دقیق در رابطه با نوع و عنوان هر کانکشن

– رابط گرافیکی ساده و زیبا

– امکان گزارش‌گیری سریع و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NoVirusThanks Connections Viewer.cover1  300x175 - دانلود NoVirusThanks Connections Viewer 1.1 - نرم افزار مشاهده کانکشن‌ها در سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.38 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR