دانلود CloudBerry Remote Assistant 2.0.0.9 – نرم افزار ارتباطی ریموت دسکتاپ

دانلود CloudBerry Remote Assistant 2.0.0.9 - نرم افزار ارتباطی ریموت دسکتاپ

 

دانلود CloudBerry Remote Assistant

| نرم افزار ارتباطی ریموت دسکتاپ |

 

CloudBerry Remote Assistant 2.0.0.9 نام یک نرم افزار کاملا رایگان و کاربردی در زمینه برقراری ارتباط ریموت دسکتاپ با دیگر مخاطبین در سراسر دنیا است. احتمالا اولین تجربه کاری شما با چنین ابزار‌هایی، مربوط به تیم‌ویور (TeamViewer) بوده و اکنون که دیگر ابزار مذکور برای کاربران ایرانی در دسترس نیست، به دنبال یک راهکار جایگزین هستید. اگر چنین است، ما برایتان یک نرم افزار سریع، رایگان و قدرتمند را به عنوان جایگزین ابزار مذکور معرفی می‌کنیم. نرم افزار کلاد بری ریموت، راهکاری جدید و قابل اطمینان برای برقراری ارتباط با دیگر کامپیوترها در سراسر دنیاست که این نیاز را در نهایت سرعت و سادگی برای شما فراهم می‌سازد.

با تحریم شدن کاربران ایرانی از سوی سرویس تیم‌ویور و افت سرعت‌های آزاردهنده سرویس انی دسک (AnyDesk)، بسیاری از کاربران به دنبال راهکاری جایگزین برای برقراری ارتباط ریموت با مخاطبین خود هستند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز و گرامی ارائه می‌کنیم، ابزاری است که می‌تواند به خوبی جای دیگر برنامه‌های مشابه را پر کرده و با امکاناتی مثال‌زدنی و کاملا رایگان، خود را به عنوان یک ابزار حرفه‌ای در این زمینه قابت کند. هم اکنون می توانید نرم افزار CloudBerry Remote Assistant را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CloudBerry Remote Assistant :

– امکان برقراری آسان ارتباط ریموت با کامپیوتر مخاطبین

– قابلیت کنترل ماوس و کیبورد در سیستم‌های مقصد

– امنیت بالا و رمزگذاری فوق پیشرفته ارتباطات ریموت

– توانایی تنظیم رمز برای ارتباط کاربران

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CloudBerry Remote Assistant.cover1  300x238 - دانلود CloudBerry Remote Assistant 2.0.0.9 - نرم افزار ارتباطی ریموت دسکتاپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR