دانلود بازی When They Arrived برای PC

دانلود بازی When They Arrived برای PC

 

دانلود بازی When They Arrived برای کامپیوتر

| بازی بیگانگان در زمین |

| نسخه PLAZA |

 

When They Arrived بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2018 توسط Second Reality ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. شخصیت اصلی داستان این بازی در حوالی خانه پدربزرگش به شکار می‌رود. پیش‌تر، گزارشاتی در رابطه با حمله بیگانگان فضایی به این محیط شنیده می‌شد و اکنون به نظر می‌رسد که شما در معرض یک رویارویی خطرناک و در عین حال جذاب با موجودات فضایی قرار خواهید گرفت. شهرها ویران شده و زنده ماندن در این سیاره به یک اتفاق سخت و دشوار تبدیل شده است. وظیفه شما این است که با ساخت سازه‌های مختلف، جمع‌آوری منابع و ارتقای مهارت‌های خود، سعی بر آن داشته باشید تا تهاجم بیگانگان را خنثی کنید.

سوالی که این بازی در پیش روی شما می‌گذارد این است که اولین واکنش‌تان پس از حمله بیگانگان به زمین چه خواهد بود؟ این سوالی است که هر فردی باید در دنیا از خود پرسیده باشد! در این بازی، شما باید خودتان را برای بقا در سیاره زمین به انواع مختلفی از مهارت‌ها تجهیز کنید؛ زیرا که بیگانگان در رویارویی با شما درنگی نخواهند کرد! هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی When They Arrived را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

When They Arrived1 300x155 - دانلود بازی When They Arrived برای PC When They Arrived2 300x155 - دانلود بازی When They Arrived برای PC

 

When They Arrived3 300x155 - دانلود بازی When They Arrived برای PC When They Arrived4 300x155 - دانلود بازی When They Arrived برای PC

 

تریلر بازی When They Arrived :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: WindowsXP (Service Pack 3)
Processor: Quad Core Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 9800GT
DirectX: Version 9.0
Storage: 5120 MB Available Space
Sound Card: DirectX®-Compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or Higher
Processor: Intel Core i5-7500 3.4GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 670 2GB / AMD R9 280 Better
DirectX: Version 11
Storage: 5120 MB Available Space
Sound Card: DirectX®-Compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.82 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR