دانلود Winstars 2.079.3 – نرم افزار مشاهده سیارات منظومه شمسی

دانلود Winstars 2.079.3 - نرم افزار مشاهده سیارات منظومه شمسی

 

دانلود Winstars

| نرم افزار مشاهده سیارات منظومه شمسی |

 

Winstars 2.079.3 نام یک نرم افزار جامع و قدرتمند مخصوص علاقه‌مندان به علم نجوم و کاوش در بین سیارات منظومه شمسی است. اگر شما هم دوست دارید که در یک محیط شبیه‌سازی شده، بتوانید دیگر سیارات و اجرام موجود در منظومه شمسی را ببینید، ما برایتان یک ابزار فوق‌العاده در این زمینه را سراغ داریم! نرم افزار وین‌استارز، امکانی را برایتان فراهم می‌کند که بتوانید در یک نمای شبیه‌سازی شده سه‌بعدی، در بین سیارات منظومه شمسی کاوش کرده و خود را در فضای بین سیاره‌ای غوطه‌ور کنید. در محیط شبیه‌سازی شده توسط این نرم افزار، شما می‌توانید سیارات و اجرام مختلفی آسمانی را از نمایی خیره‌کننده و زیبا مشاهده کرده و اطلاعاتی جامع در رابطه با هریک از آنان به دست آورید. این نرم افزار، محیطی سه‌بعدی و زیبا از فضای بین سیاره‌ای در منظومه شمسی را شبیه‌سازی کرده که در آن می‌توانید به اطلاعاتی جامع در رابطه با اسامی سیارات، نمای سه‌بعدی از هریک از آن‌ها، مشاهده کاوشگرهای فضایی، ماهواره‌ها، ستاره‌های همسایه و … به دست آورید.

رابط کاربری این نرم افزار به گونه‌ای است که هر کاربری بتواند با کمی کار کردن با آن، به تعداد متعددی از قابلیت‌های کاربردی دسترسی داشته باشد. کاربر می‌تواند نمای مورد نظر خود برای سفر در بین سیارات منظومه شمسی را انتخاب کرده و ضمن مشاهده هریک از اجرام آسمانی موجود در فضا، به اطلاعاتی جامع در رابطه با اسامی هریک، فواصل، نیروهای مغناطیسی، قطر و دیگر مشخصه‌های نظیر آن دسترسی پیدا کند. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که علاقه‌مند به علم نجوم و سفر در بین سیارات همسایه هستید، استفاده از این برنامه را به هیچ وجه از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Winstars را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Winstars :

– دارا بودن دیتابیس عظیم از تعداد 2,500,000 ستاره و سامانه ستاره‌ای مختلف

– دارا بودن کاتالوگ عظیم از انواع خوشه‌های ستاره‌ای، کهکشان‌ها و …

– امکان مشاهده مستقیم انواع اجرام آسمانی با حرکات ماوس

– شبیه‌سازی سه‌بعدی فضای منظومه شمسی با دقت بسیار بالا

– توانایی انجام محاسباتی دقیق در رابطه با موقعیت سیارات مریخ، مشتری، زحل، اورانوس، نپتون و دیگر اجرام آسمانی موجود در منظومه شمسی

– دارا بودن پایگاه داده‌ای عظیم از داده‌های تلسکوپ‌های مشهور

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Winstars.cover1  300x169 - دانلود Winstars 2.079.3 - نرم افزار مشاهده سیارات منظومه شمسی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 289 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR