دانلود Babbel – Learn Languages 5.7.3.121814 – نرم افزار یادگیری زبان برای اندروید

دانلود Babbel - Learn Languages 20.16.0 - نرم افزار یادگیری زبان برای اندروید

 

دانلود Babbel – Learn Languages برای اندروید

| نرم افزار یادگیری زبان برای اندروید |

 

Babbel – Learn Languages 5.7.3.121814 نام یک سرویس رایگان، موثر و فعال در زمینه آموزش زبان‌های خارجی است که با فعالیت مداوم خود در یک دهه گذشته، به یکی از راهکارهای شناخته شده در زمینه یادگیری زبان‌ تبدیل شده است. اگر شما هم نیاز به راهکاری دارید که بتواند در زمانی کوتاه، مهارت شما را در خواندن، نوشتن و سخن گفتن به زبان‌های خارجی تقویت کند، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از سرویس بابِل را از دست ندهید. این سرویس هوشمند، یک اپلیکیشن انحصاری را برای کاربران اندروید عرضه کرده که به کمک آن بتوانید در هر جا و زمان، مهارت خود در زبان‌های خارجه را تقویت کنید. حضور در کلاس‌های آموزش زبان، هم هزینه بالایی دارد و هم اینکه نیاز به وقت و زمان‌بندی منظمی دارد که همه افراد از پس آن بر نمی‌آیند. اگر شما هم به دنبال یک روش مدرن و جدید برای یادگیری یکی از زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و … هستید، پیشنهاد می‌کنیم سرویس جذاب بابِل را به هیچ وجه از دست ندهید!

متد یادگیری و تقویت زبان در این اپلیکیشن، از راهکارهای سنتی برای یادگیری از تاثیرگذاری بسیار بیشتری برخوردار است. به عنوان مثال، شما روزانه با مجموعه‌ای از دروس و تکالیف مختلف در زمینه یادگیری کلمات، عبارات و همچنین پاسخ‌دهی به تمرینات سر و کار دارید که روز به روز مهارت شما به زبان مورد نظرتان را بهبود خواهد بخشید. دروس گنجانده شده در این اپلیکیشن، شامل کلمات، عبارات و مکالماتی است که در فرهنگ کشورها جای داشته و در زبان محاوری بسیاری از کشورها استفاده می‌شود. از آنجا که زمان در یادگیری این مهارت نقشی کلیدی را ایفا می‌کند، بابِل به گونه‌ای تمارین شما را آماده می‌کند که بدون پیچیدگی و دردسر خاصی بتوانید روزانه یک ربع الی نیم ساعت را صرف مهارت زبان خود کرده و در عرض چند ماه، بتوانید به طور روان به یکی از زبان‌های گفته شده صحبت کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Babbel – Learn Languages برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Babbel – Learn Languages :

– امکان شروع آسان و سریع یادگیری خواندن، نوشتن و مکالمه به 14 زبان مختلف

– مناسب برای افراد مبتدی و یا حرفه‌ای

– دارا بودن فعالیت‌ها و تکالیف کوتاه و موثر برای یادگیری روزانه

– امکان یادگیری بر اساس سرگرمی با بازی‌های آموزشی

– امکان یادگیری قواعد زبان‌ها به طور جامع و عملی

– دارا بودن سیستم تشخیص گفتار برای تصحیح گفتار شما از عبارات زبان مورد نظر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Babbel – Learn Languages1 84x150 - دانلود Babbel - Learn Languages 5.7.3.121814 - نرم افزار یادگیری زبان برای اندروید Babbel – Learn Languages2 84x150 - دانلود Babbel - Learn Languages 5.7.3.121814 - نرم افزار یادگیری زبان برای اندروید Babbel – Learn Languages3 84x150 - دانلود Babbel - Learn Languages 5.7.3.121814 - نرم افزار یادگیری زبان برای اندروید Babbel – Learn Languages4 84x150 - دانلود Babbel - Learn Languages 5.7.3.121814 - نرم افزار یادگیری زبان برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR