دانلود Samsung Health 6.1.0.047 – نرم افزار تناسب اندام سامسونگ

دانلود Samsung Health 6.1.0.047 - نرم افزار تناسب اندام سامسونگ

 

دانلود Samsung Health برای اندروید

| نرم افزار تناسب اندام سامسونگ |

 

Samsung Health 6.1.0.047 نرم افزار رسمی کمپانی سامسونگ (Samsung)، در زمینه سلامتی و تناسب اندام است که به طور پیش‌فرض بر روی دستگاه‌های ساخت این شرکت نصب شده و برقراری ارتباط با دستبندهای هوشمند را فراهم می‌کند. این نرم افزار که پیش‌تر با نام S Health شناخته می‌شد، اکنون با نام‌گذاری جدیدی پا به گوگل پلی استور گذاشته و کاربران پس از بروزرسانی این نرم افزار، با امکانات کاملا جدیدی در زمینه تناسب اندام و کنترل وضع سلامت بدن خود سر و کار خواهند داشت. این روزها، مچ‌بندها و ساعت‌های هوشمند به یکی از وسایل تکنولوژیکی پرکاربرد و محبوب در بین کاربران بدل شده‌اند. این دستبندها، عموما دارای امکاناتی گسترده در زمینه کنترل وضع سلامت بدن، تناسب بدن، ضربان قلب و … هستند که اطلاعات مذکور را از طریق سنسورهای هوشمند بر روی بند سلامتی دریافت و به گوشی تلفن همراه کاربر ارسال می‌کنند.

نرم افزار سلامتی سامسونگ با دارا بودن امکاناتی گسترده در زمینه کنترل وضع سلامت بدن و تناسب اندام، قادر است کلیه فعالیت‌های ورزشی فرد در طول روز را ضبط و در خود نگهداری کند. علاوه بر این، نظارت دائم بر وضع تغذیه و رژیم، از مهم‌ترین خصوصیات محبوب این نرم افزار به شمار می‌رود. پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، تمرین در داخل و یا خارج خانه از جمله فعالیت‌هایی هستند که در طول روز برای حفظ سلامت و آمادگی بدن ملزم به انجام آن‌ها هستیم. نرم افزار سلامتی سامسونگ می‌توانند ضمن برقراری ارتباط بی‌سیم با بند هوشمند شما، کلیه فعالیت‌های ورزشی را دریافت کرده و نمودار جامعی از آن را طی بازه‌های زمانی مختلف به نمایش بگذارد. هم اکنون می توانید نرم افزار Samsung Health برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Samsung Health :

– امکان تعیین وزن ایده‌آل و پیشنهاد رژیم غذایی و ورزشی مناسب برای رسیدن به آن

– توانایی نظارت دائم بر وضع سلامتی و تحرک افراد در طول شبانه‌روز

– توانایی برقراری ارتباط با انواع مدل‌های بند هوشمند سامسونگ

– امکان مشاهده گزارشاتی جامع از فعالیت فرد طی بازه‌های زمانی مختلف

– امکان رقابت با دیگر کاربران این سرویس در زمینه فعالیت روزانه و رسیدن به تناسب اندام

– امکان دست‌یابی به مقالات پزشکی مفید در رابطه با ورزش و تناسب اندام

– امکان تعیین آسان اهداف سلامتی

– قابلیت ردیابی خودکار فعالیت کاربر حتی در ساعات خواب

– امکان اندازه‌گیری سطح استرس، فشار خون، وزن و …

– امکان نظارت بر ضربان قلب در هر لحظه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Samsung Health1 80x150 - دانلود Samsung Health 6.1.0.047 - نرم افزار تناسب اندام سامسونگ Samsung Health2 80x150 - دانلود Samsung Health 6.1.0.047 - نرم افزار تناسب اندام سامسونگ Samsung Health3 80x150 - دانلود Samsung Health 6.1.0.047 - نرم افزار تناسب اندام سامسونگ Samsung Health4 80x150 - دانلود Samsung Health 6.1.0.047 - نرم افزار تناسب اندام سامسونگ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 71 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR