دانلود بازی Impossible Assassin Mission – Elite Commando Game 1.1.2 – ترور ناممکن برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Impossible Assassin Mission - Elite Commando Game 1.1.2 - ترور ناممکن برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Impossible Assassin Mission – Elite Commando Game برای اندروید

| بازی ترور ناممکن برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Impossible Assassin Mission – Elite Commando Game 1.1.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی JustinGeorge Studio است. عملیات تروریستی، همواره از پیچیدگی‌ها و حساسیت‌هایی خاصی برخوردار بوده که اجرای آنان را سخت و دشوار می‌کند. در این بازی اندرویدی، شما به عنوان یک قاتل خبره نقش‌آفرینی خواهید کرد که موظف است ماموریت‌ها را با کمترین ریسک به انجام برساند. هریک از ماموریت‌های شما، در موقعیت‌هایی خاصی به تصویر کشیده می‌شوند که باید درهرکدام از آن‌ها، اسلحه تک‌تیرانداز خود را به سمت قربانیان نشانه‌گیری کرده و یک شلیک مطمئن را به نمایش بگذارید.

بازی ماموریت ناممکن ترور، شما را به عنوان فردی به تصویر می‌کشد که موظف است اهداف تعیین شده را با یک شلیک نقش بر زمین کند. هریک از این اهداف، توسط یک گروه خبره از افراد تعیین شده که اجرای نهایی ماموریت را به شما واگذار کرده‌اند. اکنون وقت آن است که شما با انتخاب اسلحه مورد نظر خود، هر ماموریت را با نشانه‌گیری صحیح به پایان رسانده و همچون یک ماموریت مخفی کاربلد، وظایف خود را به نحو احسن به انجام برسانید. هم اکنون می توانید بازی Impossible Assassin Mission – Elite Commando Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Impossible Assassin Mission – Elite Commando Game :

– امکان ارتقا دادن سلاح‌ها و تجهیزات نظامی

– توانایی به انجام رساندن ماموریت‌های متعدد

– امکان حضور در مناطق مختلف برای اجرای ماموریت‌ها

– دارا بودن گیم‌پلی منحصر به فرد و گرافیک عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Impossible Assassin Mission1 150x84 - دانلود بازی Impossible Assassin Mission - Elite Commando Game 1.1.2 - ترور ناممکن برای اندروید + نسخه بی نهایت Impossible Assassin Mission2 150x84 - دانلود بازی Impossible Assassin Mission - Elite Commando Game 1.1.2 - ترور ناممکن برای اندروید + نسخه بی نهایت Impossible Assassin Mission3 150x84 - دانلود بازی Impossible Assassin Mission - Elite Commando Game 1.1.2 - ترور ناممکن برای اندروید + نسخه بی نهایت Impossible Assassin Mission4 150x84 - دانلود بازی Impossible Assassin Mission - Elite Commando Game 1.1.2 - ترور ناممکن برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 76 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR