دانلود بازی Space Tycoon برای PC

دانلود بازی Space Tycoon برای PC

 

دانلود بازی Space Tycoon برای کامپیوتر

| بازی مدیریت ایستگاه فضایی |

| نسخه SKIDROW |

 

Space Tycoon بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2019 توسط Space Driver ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. داستان این بازی رایانه‌ای، در رابطه با مدیریت یک مجموعه فضایی عظیم است که از آن برای معاملات بین کهکشانی استفاده می‌شود. وظیفه شما این است که این ایستگاه فضایی را با تمامی چالش‌های پیش رو مدیریت کرده و در مواقع حساس، تصمیم‌هایی کلیدی را اتخاذ کنید. در این بازی، شما با ماموریت‌های فضایی متنوعی سر و کار دارید که از جمله آن‌ها می‌توان به رویارویی در برابر دشمنان، تصمیم‌گیری در رابطه با معاملات بین کهکشانی، برقراری ارتباط با گروه‌های فضایی مختلف و … اشاره کرد.

در آغاز این بازی، شما باید ایستگاه فضایی را متناسب با نیاز امپراطوری خود برپا کرده و ماموریت‌ها را به صورت ماهانه برنامه‌ریزی کنید. این ماجراجویی فضایی، شامل قوانین مصوبی است که در سرتاسر کهکشان مستلزم رعایت بوده و شما در رأس بسیاری از امور آن قرار خواهید داشت. از دیگر خصوصیات جالب توجه این بازی می‌توان به امکان مدیریت سیارات مختلف، سفر به کهکشان‌های ناشناخته و شرکت در نبردهای فضایی مختلف اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Space Tycoon را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Space Tycoon2 300x169 - دانلود بازی Space Tycoon برای PC Space Tycoon3 300x169 - دانلود بازی Space Tycoon برای PC

 

Space Tycoon4 300x169 - دانلود بازی Space Tycoon برای PC Space Tycoon1 300x169 - دانلود بازی Space Tycoon برای PC

 

تریلر بازی Space Tycoon :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 , Windows 10
Processor: Intel Core i3 2Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 260, Radeon HD 5770 2048MB
DirectX: Version 9.0
Storage: 6 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 2.27 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR