دانلود Autodesk Netfabb Ultimate 2025 x64 – نرم افزار آماده‌سازی نهایی مدل‌های سه‌بعدی

دانلود Autodesk Netfabb Ultimate 2019 R2 x64 - نرم افزار آماده‌سازی نهایی مدل‌های سه‌بعدی

 

دانلود Autodesk Netfabb Ultimate

| نرم افزار آماده‌سازی نهایی مدل‌های سه‌بعدی |

 

Autodesk Netfabb Ultimate 2025 x64 نام یک نرم افزار تخصصی و جدید از کمپانی اتودسک (Autodesk) است که از آن، برای آماده‌سازی نهایی مدل‌های سه‌بعدی استفاده می‌شود. چند سالی است که پرینترهای سه‌بعدی کاربرد وسیعی در حوزه صنعت، پزشکی و … پیدا کرده و به همین دلیل، نرم افزارهای متعددی نیز در زمینه طراحی مدل‌ها و کار با اینگونه طرح‌ها آماده و روانه بازار شده‌اند. اتودسک به عنوان یکی از شرکت‌های شناخته شده در این زمینه، تاکنون ابزارهای متعددی را برای کار با طرح‌ها، مدل‌سازی اشیاء و … آماده کرده است که در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی از جدیدترین این ابزارها در خدمت شما کاربران عزیز هستیم.

طرح‌های سه‌بعدی که توسط ابزارهای مختلف آماده می‌شوند، در وهله اول به هیچ عنوان آماده استفاده در پرینترهای سه‌بعدی نیستند. به همین دلیل، همواره توصیه شده است که طرح‌ها پیش‌ از تولید، مجددا بازنگری شده و ایرادات آنان مرتفع گردند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز ارائه می‌کنیم، راهکاری موثر و مفید برای بازنگری مدل‌ها، اعمال برش‌ها و ترمیمات نهایی است که پیش از پرینت سه‌بعدی به انجام می‌رسد. هم اکنون می توانید نرم افزار Autodesk Netfabb Ultimate را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Autodesk Netfabb Ultimate :

– دارا بودن ابزارهای دقیق و پیشرفته در زمینه بازنگری مدل‌ها و رفع ایرادات باقی مانده از آن‌ها

– امکان کاهش دادن هزینه‌ها و بهبود کیفیت محصولات نهایی

– سازگاری کامل با انواع فرمت‌های خروجی نرم افزارهای سه‌بعدی نظیر تری‌دی‌اس مکس، مایا و …

– دارا بودن رابط کاربری ساده و زیبا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Autodesk Netfabb.cover1  300x174 - دانلود Autodesk Netfabb Ultimate 2025 x64 - نرم افزار آماده‌سازی نهایی مدل‌های سه‌بعدی

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

OS:Microsoft® Windows® 10 64-bit or later
Note:32-bit Windows, or older Windows platforms, as well as Linux or any OS by Apple is not supported.
CPU:Intel® Core i5 (2.8+ Ghz)
Memory:8 GB of RAM
Display:Display Card with OpenGL 3.3 support
Display Resolution:1280 x 1024 minimum

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.29 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR