دانلود بازی The Walking Zombie 2: Zombie Shooter 1.17 – کشتار زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی The Walking Zombie 2: Zombie Shooter 1.1 - کشتار زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی The Walking Zombie 2: Zombie Shooter برای اندروید

| بازی کشتار زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

The Walking Zombie 2: Zombie Shooter 1.17 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Alda Games است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به کشتار زامبی‌ها و حضور در یک دنیای آخرالزمانی جهت بقا و زنده ماندن هستید، ما برایتان عنوان تازه‌ای را سراغ داریم که می‌تواند تا مدت‌ها شما را با خود سرگرم کند. پس از عرضه اولین نسخه بازی مردگان متحرک: زامبی‌ها در شهر (The Walking Zombie: Dead City) برای اندروید و کامپیوتر و کسب موفقیت چشم‌گیر، سازندگان این بازی تصمیم به عرضه نسخه جدیدی از بازی کردند که همزمان با فرا رسیدن سال جدید میلادی عرضه گردیده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، قصد داریم این نسخه از بازی را همراه با نسخه بی‌نهایت آن به عنوان یکی از نخستین وب‌سایت‌های فارسی زبان به شما کاربران عزیز ارائه کنیم.

زامبی‌ها با حضور پرجمعیت خود، چشم‌انداز ترسناکی را در دنیا به وجود آورده‌اند. اندک بازماندگان این رویداد آخرالزمانی، سعی بر آن دارند تا ضمن جمع‌آوری منابع و به دست اوردن تجهیزات نظامی، زامبی‌ها را از صحنه روزگار محو کنند. شما در این بازی به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی روند داستانی نقش‌آفرینی خواهید کرد و باید ضمن ارتقای رتبه و امکانات خود، در صدد نابودی زامبی‌ها و تلاش برای زنده ماندن باشید. هم اکنون می توانید بازی The Walking Zombie 2: Zombie Shooter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی The Walking Zombie 2: Zombie Shooter :

– دارای بودن گیم‌پلی خلاقانه و اکشن

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

– دارا بودن ده‌ها معما و داستان کوچک در محتوای بازی

– امکان استفاده از سلاح‌های متنوع برای کشتار زامبی‌ها

– توانایی شخصی‌سازی تفنگ‌ها

– امکان رویارویی با انواع مختلفی از زامبی‌ها

– دارا بودن ماموریت‌های کوچک به صورت مستقل از داستان بازی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

The Walking Zombie 21 150x84 - دانلود بازی The Walking Zombie 2: Zombie Shooter 1.17 - کشتار زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت The Walking Zombie 22 150x84 - دانلود بازی The Walking Zombie 2: Zombie Shooter 1.17 - کشتار زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت The Walking Zombie 23 150x84 - دانلود بازی The Walking Zombie 2: Zombie Shooter 1.17 - کشتار زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت The Walking Zombie 24 150x84 - دانلود بازی The Walking Zombie 2: Zombie Shooter 1.17 - کشتار زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/data در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر data وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به data تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR