دانلود Archery Elite 2.5.7.0 – تیراندازی با کمان برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود Archery Elite 2.5.7.0 - تیراندازی با کمان برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Archery Elite برای اندروید

| بازی تیراندازی با کمان برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Archery Elite 2.5.7.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ورزشی از استودیوی بازی سازی 707INTERACTIVE است. اگر شما هم از علاقه‌مندان به مسابقات ورزشی تیراندازی با کمان باشید، این بازی مخصوص خودتان است! بر اساس نتایج آمار دریافت این بازی از فروشگاه نرم افزاری گوگل پلی استور، با یکی از بهترین‌های تیراندازی در سال 2019 طرف هستیم! در حال حاضر، میلیون‌ها پلیر از 143 کشور مختلف دنیا در این بازی گرد هم آمده و به تجربه این مهارت مشغول هستند. این بازی اندرویدی، شبیه‌سازی واقع‌گرایانه‌ای از فضای سه‌بعدی این ورزش را برای شما به ارمغان خواهد آورد تا بتوانید همانند یک فرد حرفه‌ای در این رشته ورزشی با دیگر بازیکنان وارد رقابت شوید.

آیا برای تجربه لذت تیراندازی با کمان آماده هستید؟ اگر چنین است، پیشنهاد می‌کنیم با دانلود این بازی، خود را در حال و هوای این رشته ورزشی در مسابقات المپیک قرار دهید! در این بازی، شما با سبک‌های مختلفی از تیراندازی با کمان سر و کار دارید و بر حسب علاقه خود می‌توانید هریک از آنان را تجربه کنید. امکان بازی با دیگر پلیرها در سراسر دنیا، قابلیت بازی دوستانه، امکان بازی بدون نیاز به اینترنت، رقابت با دوستان و … از جمله حالات بازی موجود در این سرگرمی جذاب و محبوب هستند. هم اکنون می توانید بازی Archery Elite را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Archery Elite :

– امکان بازی یک به یک با دیگر افراد خبره در رشته تیراندازی در سراسر دنیا

– امکان دعوت از دوستان برای پیوستن به این بازی

– قابلیت باز کردن ده‌ها جایزه و تیر و کمان مختلف برای خریداری کردن

– امکان تیراندازی در موقعیت‌های مکانی مختلف

– دارا بودن کیفیت گرافیکی بسیار عالی

– امکان تجربه حال و هوای رشته تیراندازی با کمان در محیطی سه بعدی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Archery Elite1 85x150 - دانلود Archery Elite 2.5.7.0 - تیراندازی با کمان برای اندروید + نسخه بی نهایت Archery Elite2 85x150 - دانلود Archery Elite 2.5.7.0 - تیراندازی با کمان برای اندروید + نسخه بی نهایت Archery Elite3 85x150 - دانلود Archery Elite 2.5.7.0 - تیراندازی با کمان برای اندروید + نسخه بی نهایت Archery Elite4 85x150 - دانلود Archery Elite 2.5.7.0 - تیراندازی با کمان برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 70 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR