دانلود SmartsysSoft Label Maker 3.26 – طراحی لیبل و کاور برای دیسک‌های CD/DVD

دانلود SmartsysSoft Label Maker 3.26 - طراحی لیبل و کاور برای دیسک‌های CD/DVD

 

دانلود SmartsysSoft Label Maker

| طراحی لیبل و کاور برای دیسک‌های CD/DVD |

 

SmartsysSoft Label Maker 3.26 نام نرم افزاری است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به آسانی اقدام به طراحی لیبل و کاور برای دیسک‌های CD/DVD کنند. این برنامه در واقع یک ابزار ویرایشگر تصویر برداری است که می‌توان انواع فرمت‌های وکتور را در محیط آن وارد و از امکانات گسترده آن بهره‌مند شد. دیسک‌های ساده و بی‌روح CD/DVD را فراموش کنید و با استفاده از این برنامه، لیبل اختصاصی خود را برای محصول خود طراحی کنید! این برنامه شما را قادر می‌سازد تا لیبل کاملا انحاصری خود را برای چسباندن بر روی سی‌دی/دی‌وی‌دی آماده کرده و از آن برای ارائه محصول خود به بازار استفاده نمایید.

استفاده از این نرم افزار، در راستای ارائه یک محصول کاملا انحصاری و دارای برند در بازار لازم و ضروری است. شما به کمک آن می‌توانید لیبل و یا کاور دیسک مورد نظر خود را طراحی کنید و پس از پرینت کردن آن، محصول خود را برای عرضه به بازار آماده نمایید. این برنامه، از مجموعه متنوعی از تمپلیت‌های آماده نیز پشتیبانی می‌کند تا شما قادر باشید لیبل‌هایی خلاقانه را آماده نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار SmartsysSoft Label Maker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SmartsysSoft Label Maker :

– دارا بودن محیط ویرایشی قدرتمند و پیشرفته برای ساخت و طراحی وکتور

– امکان استفاده از نمادها، اشیاء، فرمت‌های گرافیکی و متن برای طراحی لیبل‌ها

– دارا بودن ده‌ها استایل از پیش آماده شده برای طراحی لیبل و کاور

– امکان طراحی آسان لیبل‌ها در نهایت سادگی

– قابلیت تهیه پرینت آسان از لیبل‌ها در محیط نرم افزار

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SmartsysSoft Label Maker.cover1  300x188 - دانلود SmartsysSoft Label Maker 3.26 - طراحی لیبل و کاور برای دیسک‌های CD/DVD

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 22 + 31 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR