دانلود لغت نامه دهخدا + مترجم متن 4.2.1 برای اندروید

دانلود لغت نامه دهخدا + مترجم متن 4.2.1 برای اندروید

 

دانلود لغت نامه دهخدا + مترجم متن برای اندروید

| فرهنگ لغت دهخدا برای اندروید |

 

لغت نامه دهخدا + مترجم متن 4.2.1 اپلیکیشن فارسی و جدیدی است که مخصوص سیستم عامل اندروید عرضه می‌گردد. علی اکبر دهخدا، ادیب، لغت‌شناس، و شاعر ایرانی و مولف و بنیان‌گذار لغت‌نامه دهخدا بود که بیش از 40 سال از عمر خود را صرف تهیه این فرهنگ ارزشمند کرد. لغت نامه بزرگ دهخدا کتابی جامع شامل شرح و معنی کلیه واژگان زبان فارسی است که از آن به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اثر علی اکبر دهخدا یاد می‌شود. این لغت نامه، مجموعه کاملی از معانی، تفسیرها و شرح تاریخی شمار قابل توجهی از واژه‌های عربی که وارد زبان فارسی شده‌اند را گرد هم آورده و به عنوان یک اثر ماندگار در ادبیات و زبان فارسی تبدیل گشته است.

لغت نامه بزرگ دهخدا، شامل بخش بزرگی از واژگان ادبی زبان فارسی همراه با معنای و کاربردشان در اشعار است. این اثر حاوی کلیه لغات فرهنگ‌های خطی و چاپی فارسی است و در نقل آن‌ها بسیاری از غلط‌های گذشتگان تصحیح شده و بسیاری از لغات ترکی، مغولی، هندی، عربی، فرانسوی، انگلیسی، آمانی، روسی و در گیر زبان‌های متداول در زبان فارسی نیز در این فرهنگ گرد هم آمده‌اند. اگر شما هم به یک مرجع کامل برای دسترسی رایگان به این فرهنگ لغت ارزشمند هستید، ما برایتان نسخه کاملا رایگانی از آن را در قالب یک نرم افزار فارسی آماده کرده‌ایم که با نصب آن در گوشی یا تبلت اندرویدی خود، همواره می‌توانید به این گنجینه ارزشمند دسترسی داشته و از امکانات فوق‌العاده آن بهره‌مند شوید. هم اکنون می توانید نرم افزار Weather by WeatherBug برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار لغت نامه دهخدا + مترجم متن :

– دارا بودن بیش از 360 هزار واژه در مجموع

– امکان دسترسی به معانی، مترادف و متضاد کلمات

– دارا بودن بخش ویژه کلمات جدید و امروزی

– امکان ترجمه متن به زبان‌های مختلف با قابلیت قرائت صوتی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Dehkhoda1 85x150 - دانلود لغت نامه دهخدا + مترجم متن 4.2.1 برای اندروید Dehkhoda2 85x150 - دانلود لغت نامه دهخدا + مترجم متن 4.2.1 برای اندروید Dehkhoda3 85x150 - دانلود لغت نامه دهخدا + مترجم متن 4.2.1 برای اندروید Dehkhoda4 85x150 - دانلود لغت نامه دهخدا + مترجم متن 4.2.1 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR