دانلود بازی Motor Depot 1.16 – مدیریت حمل و نقل جاده‌ای برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Motor Depot 1.02 - مدیریت حمل و نقل جاده‌ای برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Motor Depot برای اندروید

| بازی مدیریت حمل و نقل جاده‌ای برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Motor Depot 1.16 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Koz Games است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به شما کاربران عزیز ارائه می‌کنیم، قرار است شبیه‌سازی واقع‌گرایانه‌ای را از رانندگی انواع وسایل نقلیه برایتان به همراه داشته باشد. برای مثال، رانندگی کامیون، حمل و نقل محصولات و کالاها، رانندگی اتوبوس و جابه‌جایی مسافران، رانندگی وسایل نقلیه سبک و … از جمله خصوصیات و چشم‌اندازهایی است که در این بازی شما با آن سر و کار خواهید داشت.

سازندگان این بازی نهایت سعی و تلاش خود را به کار بسته‌اند تا نتیجه نهایی، بیشترین شباهت را به دنیای واقعی داشته باشید. شما به عنوان راننده این وسایل نقلیه، به کلیه امکانات آن‌ها دسترسی دارید که از جمله آن می‌توان به امکان روشن کردن ماشین‌ها، کنترل کیلومتر، روشن کردن چراغ، ترمز، گاز و … اشاره کرد. در کنار این‌ها، انواع مختلفی از وسایل نقلیه در این بازی شبیه‌سازی شده‌اند که شما با رانندگی آن‌ها، می‌توانید حال و هوای واقعی هریک از آنان را به خوبی لمس کنید. هم اکنون می توانید بازی Motor Depot را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Motor Depot :

– دارا بودن تعداد 20 وسیله نقلیه مختلف برای رانندگی کردن

– امکان رانندگی در یک فضای آزاد و گسترده

– دارا بودن تغییرات آب و هوایی واقعی

– امکان قبول مسئولیت و انجام ماموریت‌های مختلف

– توانایی بازی چند نفره

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Motor Depot1 150x84 - دانلود بازی Motor Depot 1.16 - مدیریت حمل و نقل جاده‌ای برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Motor Depot2 150x84 - دانلود بازی Motor Depot 1.16 - مدیریت حمل و نقل جاده‌ای برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Motor Depot3 150x84 - دانلود بازی Motor Depot 1.16 - مدیریت حمل و نقل جاده‌ای برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Motor Depot4 150x84 - دانلود بازی Motor Depot 1.16 - مدیریت حمل و نقل جاده‌ای برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 23/82 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR