دانلود Lazesoft Recover My Password 4.3.1 Unlimited Edition – بازیابی رمز ویندوز

دانلود Lazesoft Recover My Password 4.3.1 Unlimited Edition - بازیابی رمز ویندوز

 

دانلود Lazesoft Recover My Password

| نرم افزار بازیابی رمز ویندوز |

 

Lazesoft Recover My Password 4.3.1 Unlimited Edition نام نرم افزاری است که در مواقع اضطراری قادر است وظیفه‌ای جادویی از خود نشان دهد! آیا تا به حال برایتان پیش آمده که رمز ورود به حساب کاربری خود در ویندوز را فراموش کنید؟ وقوع این سناریو در مواقع اضطراری، یک فاجعه محسوب می‌شود! فرض کنید که یک کار ضروری با سیستم دارید؛ اما به دلیل فراموش کردن رمز، امکان ورود به ویندوز برایتان فراهم نیست. در چنین مواقعی، شاید تصور بر آن باشد که تنها راه نجات، نصب مجدد ویندوز باشد. ولی در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یک راهکار موثر و کاربردی در خدمت شما هستیم که می‌تواند رمز ورود به ویندوز را در نهایت سادگی برایتان بازیابی نماید.

با دانلود و نصب این نرم افزار بر روی دیسک بوت (CD/DVD/USB)، شما می‌توانید سیستم را از طریق این برنامه بارگذاری کرده و فرآیند بازیابی رمز را آغاز کنید. این برنامه می‌‌تواند با چند کلیک ساده و سریع، رمز ورود به حساب کاربری را ریست کند تا شما بتوانید بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور به محیط آن وارد شوید. این نرم افزار و راهکار هوشمندانه آن می‌تواند طی چند کلیک ساده و سریع رمز عبور را برای شما ریست کند تا بدون نیاز به نصب دوباره ویندوز، به محیط سیستم عامل خود وارد شوید. هم اکنون می توانید نرم افزار Lazesoft Recover My Password را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Lazesoft Recover My Password :

– دارا بودن نرخ موفقیت 100 درصد در امر بازیابی رمز عبور حساب کاربری ویندوز

– قابلیت نصب و راه‌اندازی ساده و آسان

– امکان نصب به صورت دیسک بوت CD/USB

– توانایی ریست کردن رمز ادمین در ویندوز

– سازگاری کامل با Windows 2000/XP/2003/Vista/2008/7/8/8.1/10

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Lazesoft Recover My Password.cover1  300x218 - دانلود Lazesoft Recover My Password 4.3.1 Unlimited Edition - بازیابی رمز ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 143 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR