دانلود GPU Shark 0.32.0 – دستیابی به اطلاعات مفید از واحد گرافیکی سیستم

دانلود GPU Shark 0.12.2.0 - دستیابی به اطلاعات مفید از واحد گرافیکی سیستم

 

دانلود GPU Shark

| دستیابی به اطلاعات مفید از واحد گرافیکی سیستم |

 

GPU Shark 0.32.0 نام نرم افزاری رایگان و کم‌حجم در زمینه نظارت بر کارت گرافیک و دستیابی به اطلاعاتی مفید از واحد پردازش گرافیکی سیستم است. این برنامه، کاربر را قادر می‌سازد تا از عملکرد صحیح کارت گرافیک جی‌فورس (Geforce) و رادئون (Radeon) سیستم اطمینان حاصل کند تا این قطعات بتوانند به طور صحیح وظایف مورد انتظار را انجام دهند. این برنامه، دارای حجم اندکی است؛ ولی در عین حال می‌تواند تا حد بسیاری مفید واقع واقع شود. برای مثال، زمانی که سیستم کامپیوتری شما دارای چند کارت گرافیک مجزا باشد، این برنامه می‌تواند تمامی جی‌پی‌یوها را در نمایی ساده به همراه اطلاعاتی ارزشمند به نمایش بگذارد.

رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد ممکن ساده و زیبا طراحی شده تا کاربر بتواند تنها با چند کلیک ساده به اطلاعات مورد انتظار خود دست پیدا کند. در نمای اصلی این برنامه، اطلاعات کاملی از سخت افزار، نام کارت گرافیک، دمای قطعه، ظرفیت و میزان استفاده از آن به نمایش درآمده است. علاوه بر این، کاربر می‌توانید با مراجعه به بخش جزئیات بیشتر، اطلاعات دیگری همچون آی‌دی دستگاه، حجم حافظه و … را نیز مشاهده کند. اگر شما هم نیاز به ابزاری دارید که بتواند مشخصات کارت گرافیک سیستم را بدون نیاز به تنظیمات خاصی به نمایش بگذارد، پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را به هیچ وجه از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار GPU Shark را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار GPU Shark :

– دارا بودن رابط کاربری ساده و زیبا

– پشتیبانی از مدل‌های مختلف کارت گرافیک

– سازگار با کارت‌های جی‌فورس و رادئون

– عدم نیاز به اعمال تنظیمات خاص

– امکان کسب اطلاعات مفید از کارت‌های گرافیک

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

GPU Shark.cover1  300x250 - دانلود GPU Shark 0.32.0 - دستیابی به اطلاعات مفید از واحد گرافیکی سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 610 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR