دانلود Metal Madness 0.40.2 – دیوانگی آهنین برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود Metal Madness 0.27 - دیوانگی آهنین برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Metal Madness برای اندروید

| بازی دیوانگی آهنین برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Metal Madness 0.40.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن و اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی GDCompany است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به تجربه رانندگی با ماشین‌های خشمگین و حضور در میادین نبرد اتومبیل‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم این بازی چند نفره و جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید. دیوانگی آهنین، روایتی از یک دنیای آخرالزمانی است که در آن ماشین‌ها حرف اول و آخر را می‌زنند. شما در چنین محیطی، باید اتومبیل جنگی خود را انتخاب کرده و ضمن تجهیز آن به انواع مختلفی از سلاح‌ها به جنگ با دیگر بازیکنان در سراسر دنیا بپیوندید.

اگر برای شرکت در این رقابت‌ها آمادگی دارید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت را از دست نداده و به میدان نبرد قدم بگذارید! اتومبیل خود را انتخاب و پای خود را بر روی پدال گاز فشار دهید تا لذت و هیجان فضای حاکم بر بازی را به خوبی تجربه نمایید. این بازی، از امکان رقابت آنلاین با دیگر پلیرها نیز پشتیبانی کرده و شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز به گروه دوستان خود وارد شده و از تجربه نبرد اتومبیل‌ها لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Metal Madness را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Metal Madness :

امکان تجربه هیجان واقعی رقابت‌های اتومبیل‌رانی با چاشنی اکشن!

– دارا بودن تعداد 12 اتومبیل مختلف با امکانات شخصی‌سازی گسترده

– امکان تجهیز اتومبیل‌ها به انواع مختلفی از سلاح‌ها

– قابلیت بازی آنلاین با دیگر افراد

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

– امکان حضور در رویدادهای روزانه

– امکانات کنترلی بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Metal Madness1 150x84 - دانلود Metal Madness 0.40.2 - دیوانگی آهنین برای اندروید + نسخه بی نهایت Metal Madness2 150x84 - دانلود Metal Madness 0.40.2 - دیوانگی آهنین برای اندروید + نسخه بی نهایت Metal Madness3 150x84 - دانلود Metal Madness 0.40.2 - دیوانگی آهنین برای اندروید + نسخه بی نهایت Metal Madness4 150x84 - دانلود Metal Madness 0.40.2 - دیوانگی آهنین برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 96 + 99 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR