دانلود Crypt It 1.3.3.3 – نرم افزار رمزگذاری فایل‌ها به صورت گروهی

دانلود Crypt It 1.3.3.3 - نرم افزار رمزگذاری فایل‌ها به صورت گروهی

 

دانلود Crypt It

| نرم افزار رمزگذاری فایل‌ها به صورت گروهی |

 

Crypt It 1.3.3.3 نام یک نرم افزار رایگان و قدرتمند در زمینه رمزگذاری و رمزگشایی فایل‌ها با چند کلیک ساده است. همانطور که می‌دانید، تامین امنیت فایل‌ها در فضای دیجیتال همواره نگرانی‌های بسیاری را برای افراد به همراه داشته است و به همین دلیل تاکنون صدها ابزار و راهکار مختلف برای حفاظت از اطلاعات برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز افراد ارائه شده است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید در نهایت سادگی اطلاعات خود را به صورت گروهی رمزگذاری کنید تا هیچ فرد دیگری نتواند به محتوای آن دسترسی داشته باشد.

این نرم افزار مختص افرادی است که می‌خواهند اطلاعات مهم و حساس خود در سیستم را به شیوه‌ای ساده و آسان رمزگذاری کنند؛ به نحوی که رمزگشایی آن‌ها توسط خودتان هم با سرعت مناسبی انجام گیرد. در مقابل، هر فرد دیگری که بخواهد به فایل‌های رمزگذاری شده دسترسی پیدا کند، می‌بایست پسورد تعیین شده توسط شما را وارد کند؛ در غیر این صورت از دسترسی به محتوای فایل جلوگیری خواهد شد. هم اکنون می توانید نرم افزار Crypt It را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Crypt It :

– امکان تنظیم و راه‌اندازی ساده و آسان

– قابلیت اضافه کردن آسان فایل‌ها به محیط برنامه

– قابلیت تعیین آدرس برای خروجی فایل‌ها

– قابلیت رمزگذاری و رمزگشایی آسان فایل‌ها و یا عبارات متنی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Crypt It.cover1  300x188 - دانلود Crypt It 1.3.3.3 - نرم افزار رمزگذاری فایل‌ها به صورت گروهی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR