دانلود بازی Chi Busters برای PC

دانلود بازی Chi Busters برای PC

 

دانلود بازی Chi Busters برای کامپیوتر

| بازی جنگ در استودیوی بازی‌سازی |

| نسخه PLAZA |

 

Chi Busters بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2018 توسط Black Banshee Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. نبردی بزرگ در یک استودیوی بازی‌سازی رخ داده است! شاید از خواندن این جمله مثل ما تعجب کرده باشید؛ ولی واقعیت دارد! سازندگان این بازی قصد دارند که شما را به عنوان یک بازی‌ساز ویدیویی به تصویر بکشند. هریک از کاراکترهای این بازی، دارای قدرت‌های مخصوص به خود هستند. شما می‌توانید توسعه‌دهنده، نویسنده، سازنده و یا دیگر افرادی باشید که در این استودیو مشغول به کار است. به طور کلی 24 شخصیت مختلف در این بازی وجود دارد که شما می‌توانید فرد دلخواه خود را در آن انتخاب کرده و نبرد جالب توجهی را تجربه کنید.

هریک از شخصیت‌ها در این بازی سعی می‌کنند مهارت خود را در کار به نمایش بگذارند؛ ولی گاها این تلاش کافی نیست و شاید مجبور باشید از جای خود بلند شده و با دیگر افراد درگیر شوید! این بازی شما را در محیط‌های مختلفی از یک استودیوی بازی‌سازی قرار می‌دهد که باید در هرکدام از آن‌ها از مهارت شخصیت خود بهره گرفته و دیگر افراد را کتک بزنید! جنگ در این استودیوی بازی‌سازی دارای یک حالت داستانی جالب و سرگرم‌کننده است که می‌توانید با حضور در آن از تجربه یک درگیری مهیج لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Chi Busters را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Chi Busters1 300x169 - دانلود بازی Chi Busters برای PC Chi Busters2 300x169 - دانلود بازی Chi Busters برای PC

 

Chi Busters3 300x169 - دانلود بازی Chi Busters برای PC Chi Busters4 300x169 - دانلود بازی Chi Busters برای PC

 

تریلر بازی Chi Busters :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8.1
Processor: 4th Generation Core i3
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Intel HD
Storage: 3 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: 4th Generation Core i5
Graphics: Intel HD
Storage: 4 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.11 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR