دانلود بازی Stickman Tennis – Career 1.9 – تنیس آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Stickman Tennis - Career 1.9 - تنیس آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Stickman Tennis – Career برای اندروید

| بازی تنیس آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Stickman Tennis – Career 1.9 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ورزشی از استودیوی بازی سازی Djinnworks GmbH است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، فرصتی جذاب و دیدنی برای آن است که بتوانید مهارت خود را در زمینه ورزش تنیس به رخ دیگر رقبا بکشید! در این بازی، شخصیت‌ها از جنس آدمک‌های سیاه‌رنگی هستند که همگی در ورزش تنیس مهارت دارند. شما نیز به عنوان یکی از افراد تازه‌وارد به این ورزش، سعی خواهید کرد که در جریان رقابت‌ها، حریفان خود را شکست داده و مقام قهرمانی را از آن خود کنید.

سازندگان این بازی، نهایت سعی و تلاش خود را به کار بسته‌اند تا بتوان با ضرباتی ساده و آسان، توپ تنیس را در جریان بازی تحت کنترل گرفت. آدمک‌های سیاره رنگ در طول هر مسابقه، هرکدام در یک سمت زمین تنیس قرار می‌گیرند و موظف هستند که با رعایت قوانین واقعی این ورزش، یکدیگر را شکست دهند. شما برای شرکت در این مسابقه می‌توانید شخصیت دلخواه خود را طراحی کرده و پس از تغییر در مشخصه‌های ظاهری او، برای پیروزی در میادین بزرگ آماده شوید. هم اکنون می توانید بازی Stickman Tennis – Career را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Stickman Tennis – Career :

– امکان بازی سریع و یا شرکت در مسابقات فصلی

– امکان ساخت شخصیت دلخواه و تغییر در مشخصه‌های ظاهری وی

– دارا بودن خصوصیات احساسی منحصر به فرد در هر بازیکن

– امکان کنترل بسیار ساده و آسان

– امکان تجربه لذت واقعی مسابقات تنیس مشابه با واقعیت

– امکان شرکت در مسابقات آنلاین و رقابت با دیگر پلیرها

– دارا بودن تعداد 64 تورنمنت مختلف

– دارا بودن 4 نوع مختلف از زمین تنیس

– امکان نمایش خصوصیات آماری هر بازی در پایان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Stickman Tennis Career1 150x90 - دانلود بازی Stickman Tennis - Career 1.9 - تنیس آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickman Tennis Career2 150x90 - دانلود بازی Stickman Tennis - Career 1.9 - تنیس آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickman Tennis Career3 150x90 - دانلود بازی Stickman Tennis - Career 1.9 - تنیس آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickman Tennis Career4 150x90 - دانلود بازی Stickman Tennis - Career 1.9 - تنیس آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 60 + 64 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR