دانلود Advanced IP Scanner 2.5.3784 – اسکنر رایگان شبکه

دانلود Advanced IP Scanner 2.5.3784 - اسکنر رایگان شبکه

 

دانلود Advanced IP Scanner

| اسکنر رایگان شبکه |

 

Advanced IP Scanner 2.5.3784 نام نرم افزاری است که روند مدیریت شبکه‌های محلی را برای مدیران سهولت می‌بخشد. کاربران با استفاده از این نرم افزار می‌توانند نظارت دقیقی بر فعالیت آی‌پی‌ها در شبکه داشته و در صورت تمایل، کنترل دسکتاپ آنان را بر عهده بگیرند. این برنامه، مدیران شبکه را قادر می‌سازد تا بتوانند به صورت از راه دور کنترل سیستم‌های موجود در شبکه را به دست گرفته و به اطلاعات به اشتراک‌گذاری شده توسط هر کاربر دسترسی پیدا کنند. رابط کاربری این نرم افزار به نحوی طراحی شده که همه افراد بتوانند با آن ارتباط برقرار کرده و فرآیند کنترل سیستم‌های موجود در شبکه را به دست بگیرند.

در صفحه اصلی این نرم افزار کاربر می‌تواند رنج آی‌پی مورد نظر خود را وارد نماید تا کلیه سیستم‌های موجود در آن در قالب آیکون‌هایی مجزا از هم نمایش داده شوند. در ادامه، کاربر می‌تواند با کلیک بر روی هریک از آی‌پی‌ها به اطلاعات کامل‌تری همچون مک‌آدرس و وضعیت آنان دسترسی پیدا کند. همچنین این امکان نیز مهیاست که کاربر بتواند سیستم‌ها را به صورت از راه دور مدیریت کرده و در صورت تمایل، سیستم‌ها را روشن و یا خاموش کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Movavi Photo Manager را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Advanced IP Scanner :

– امکان دسترسی آسان به مشخصه کلیه سیستم‌ها در شبکه

– قابلیت اسکن کامل رنج آی‌پی

– نمایش مک‌آدرس هریک از سیستم‌ها

– توانایی دسترسی از راه دور به سیستم‌ها

– قابلیت خاموش و یا روشن کردن سیستم‌ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Advanced IP Scanner.cover1  300x242 - دانلود Advanced IP Scanner 2.5.3784 - اسکنر رایگان شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR