دانلود بازی City Bike Race 1.6 – مسابقات موتورسواری برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی City Bike Race 1.6 - مسابقات موتورسواری برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی City Bike Race برای اندروید

| بازی مسابقات موتورسواری برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

City Bike Race 1.6 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک موتورسواری از استودیوی بازی سازی Timuz Games است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به تجربه موتورسواری در یک دنیای آزاد هستید، ما برایتان بازی اندرویدی جدیدی را آماده کرده‌ایم که در آن بتوانید به این رویای مهیج و جذاب، جامه عمل بپوشانید! طی این بازی، شما وارد رقابت جذابی با دیگر بازیکنان می‌شوید؛ بازیکنانی که برای رسیدن به رتبه اول رقابت‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد! از طرفی، شما هم باید مراقب باشید که حین رقابت با دیگر بازیکنان، با آن‌ها تصادف نکرده و تا پایان مسیر به سلامت حرکت کنید؛ در غزیر این صورت ممکن است رقابت برای شما نیمه‌تمام باقی بماند!

 در آغاز این بازی، شما یک موتور سیکلت ساده و فاقد هرگونه امکانات پیشرفته را در اختیار خواهید داشت. ولی نگران نباشید؛ زیرا که حریفان شما نیز در همین حد و اندازه بوده و با کمی دقت قادر خواهید بود تا مسابقات را یکی پس از دیگری به سود خود به پایان برسانید. در ادامه می‌توان با کسب درآمد از پیروزی در رقابت‌ها، موتور سیکلت را به امکانات جدیدتری ارتقا داد. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که شما نیز از علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌ها هستید، فرصت تجربه رقابت‌های موتورسواری در شهر را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی City Bike Race را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی City Bike Race :

– دارا بودن امکانات کنترلی واقع‌گرایانه

– گرافیک بسیار عالی

– امکان ارتقای موتورسیکلت‌ها

– توانایی کنترل زوایای مختلف دوربین

– شبیه‌سازی سه‌بعدی محیط

– افکت‌های گرافیکی و صوتی بی‌نظیر

 

تصاویری از محیط بازی :

 

City Bike Race1 150x84 - دانلود بازی City Bike Race 1.6 - مسابقات موتورسواری برای اندروید + نسخه بی نهایت City Bike Race2 150x84 - دانلود بازی City Bike Race 1.6 - مسابقات موتورسواری برای اندروید + نسخه بی نهایت City Bike Race3 150x84 - دانلود بازی City Bike Race 1.6 - مسابقات موتورسواری برای اندروید + نسخه بی نهایت City Bike Race4 150x84 - دانلود بازی City Bike Race 1.6 - مسابقات موتورسواری برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 52 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR