دانلود فیلتر شکن قانونی برای ویندوز کامپیوتر – آموزش دور زدن تحریم های اینترنتی گوگل، اندروید استودیو، انویدیا و … برای کاربران ایرانی!

دانلود شکن 0.1.8 - دور زدن تحریم گوگل، اندروید استودیو، انویدیا و ... برای کاربران ایرانی!

 

دانلود فیلتر شکن برای ویندوز کامپیوتر – آموزش دور زدن تحریم های اینترنتی گوگل

| دور زدن تحریم گوگل، اندروید استودیو، انویدیا و … برای کاربران ایرانی! |

 

شکن نام یک سرویس کاملا ایرانی و دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که تحریم‌های ظالمانه شرکت‌های ادوبی (Adobe)، انویدیا (nVidia)، گوگل (Google) و … برای کاربران ایرانی را به کلی در هم می‌شکند! وب‌سایت‌ها و خدمات اینترنتی بسیاری هستند که روزانه با آن‌ها سر و کار داریم، اما دسترسی کاربران ایرانی را مسدود کرده و رهایی از این مشکل، کاربران را به سمت استفاده از فیلترشکن‌های غیرمجاز و پرخطر سوق می‌دهد. یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که کاربران ایرانی در فضای وب با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، وجود تحریماتی است که آی‌پی کاربران کشور ایران را به کلی مسدود کرده‌اند. به این توییت توجه کنید:

 

 

#فیلترینگ یک طوری است که اگر روی تبلتِ بچه فیلترشکن نگذارم هیچ کاری نمی‌تونه بکنه و اگر فیلترشکن بگذارم به *همه چیز* دسترسی داره، مدام باید نگران باشم و چک کنم و … واقعا به من بگویید چه کنم وزیر جان (آقای آذری جهرمی)؟

 

 

وضعیت تحریم‌ کاربران ایرانی در صفحات مختلف به نحوی است که تقریبا تحمل آن غیرممکن شده و همانطور که مشاهده می‌کنید، از اثرات فیلترینگ و تحریم وب‌سایت‌های ایرانی این است که حتی کودکان و افراد کم سن و سال نیز مجبور به استفاده از فیلترشکن، وی‌پی‌ان (VPN) و دیگر راه‌های خطرآفرین دور زدن تحریم می‌شوند. توییت فوق که توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر خطاب به وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات (جناب آقای آذری جهرمی) پست شده است، به همین موضوع اختصاص دارد. فضای اینترنت و دسترسی به برخی صفحات، چه از لحاظ اخلاقی و چه از نظر خطرات امنیتی برای کاربران مضر و خطرآفرین است. فیلتر شدن صفحات اینترنتی و نیاز کاربران برای دسترسی به این صفحات، آنان را مجاب به استفاده از فیلترشکن می‌کند راهکاری که به خودی خود خطرات بسیار بسیار زیادی را در پی دارد. پاسخ جناب وزیر به این توییت نیز در نوع خود جالب است:

 

 

متوجهم که یک سوال مبنائی پرسیده‌اید، اما من هم با همین مشکل برای فرزندانم مواجه بودم. گروهی از دانش‌آموخته‌های دانشگاه تهران یک سرویس راه انداختن به آدرس Shecan.ir که بازی‌ها و خدماتی که برای ایران تحریم شده رو دو می‌زنند. خیلی از نیازهای بچه‌‌ها رو حل می‌کنه!

 

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یک راهکار کاملا قانونی برای دور زدن تحریم‌ها در خدمت شما کاربران عزیز و گرامی هستیم. این سرویس فوق‌العاده که توسط دانش‌آموختگان دانشگاه تهران راه‌اندازی شده، امکانی را برای افراد مهیا می‌سازد که بتوان بدون نیاز به فیلترشکن و استفاده از راهکارهای غیرقانونی، به صدها سرویس مختلفی که کاربران ایرانی را شامل تحریم‌های خود کرده‌اند، مجددا دسترسی پیدا کرد؛ آن هم در نهایت سرعت و امنیت! با استفاده از این راهکار جدید، شما دیگر هیچ نگرانی بابت دسترسی به وب‌سایت‌های تحریم شده نخواهید داشت؛ زیرا که تنها با طی چند قدم ساده برای همیشه از شر فیلترها و تحریم‌ها خلاص خواهید شد! هم اکنون می توانید نحوه استفاده از این راهکار فوق‌العاده را در ادامه مطلب مطالعه فرمایید.

 

 

 

ویژگی های سامانه فیلترشکن شکن :

– ساخته شده توسط گروهی از دانش‌آموختگان دانشگاه تهران

– استفاده بسیار آسان از طریق تنظیم DNS

– قابلیت استفاده در موبایل یا کامپیوتر

– کاملا رایگان و بدون هزینه

– امنیت مثال‌زدنی و قابل اطمینان

– سرعت بالا و عدم کاهش سرعت ارسال و دریافت اطلاعات در اینترنت

– نصب دائمی و دور زدن تحریم‌ها برای همیشه

 

 

راهنمای استفاده از شکن – ویندوز:

1) کلید‌های ترکیبی (Win + R) را از روی کیبورد بزنید تا پنجره ران (Run) نمایش داده شود. در این پنجره، عبارت “ncpa.cpl” را تایپ کرده و اینتر (Enter) بزنید.

2) روی شبکه وای‌فای یا شبکه LAN که به آن متصل هستید راست کلیک کنید و سپس Properties را انتخاب کنید.

3) گزینه Internet Protocol Version 4 را انتخاب کنید.

4) دکمه Properties را بزنید.

5) اگر نشانی DNS وجود دارد آن را جایی یادداشت کنید و برای مراجعات بعدی نگه دارید. سپس آنها را پاک کنید.

6) نشانی 178.22.122.100 و 185.51.200.2 را در بخش‌های مربوط به DNS وارد کنید.

7) دکمه OK را زده و پس از ری‌استارت کردن مرورگر اینترنتی، از شکستن کلیه تحریم‌ها لذت ببرید!

 

 

راهنمای استفاده از شکن – لینوکس:

1) روی آیکن اپلیکیشن در منوبار سمت چپ کلیک کنید.

2) روی Settings کلیک کرده و سپس Network را انتخاب کنید.

3) کانکشن اینترنت خود را از فضای سمت راست انتخاب کنید و سپس روی آیکن چرخ‌دنده کلیک کنید.

4) روی برگه IPv4  کلیک کنید تا تنظیمات دی ان اس خودتان را ببینید.

5) دی ان اس را از حالت Automatic به Off تغییر دهید.

6) نشانی 178.22.122.100 و 185.51.200.2 را در بخش DNS وارد کنید.

7) دکمه Apply را فشار دهید و سپس مرورگر خود را ری‌استارت کنید.

 

 

راهنمای استفاده از شکن – MacOS:

1) System Preferences را باز کنید.

2) DNS Servers را جستجو کنید و آن را از منوی Dropdown انتخاب کنید.

3) روی دکمه + کلیک کنید و یک سرور DNS جدید با نشانی 178.22.122.100 و 185.51.200.2 ایجاد کنید.

4) روی OK کلیک کنید و سپس Apply نمایید.

 

 

راهنمای استفاده از شکن – iOS:

1) از صفحه خانه آیفون خود، بخش تنظیمات (Settings) را باز کنید.2) داخل بخش وای‌فای (Wi-Fi) بروید و سپس روی شبکه‌ی مورد نظر خود بزنید و وارد شوید.

3) روی قسمت Configure DNS بزنید و سپس روی گزینه Manual (تنظیمات دستی) بزنید.

4) اگر در آن قسمت گزینه‌ای موجود است روی علامت – بزنید و همه‌ی گزینه‌ها را پاک کنید.

5) حال روی دکمه‌ی «+ Add Server» بزنید و نشانی 178.22.122.100 و 185.51.200.2 را وارد نمایید.

6) روی گزینه Save در گوشه سمت راست بالا بزنید.

 

 

راهنمای استفاده از شکن – اندروید:

دانلود دانلود اپلیکیشن شکن (آخرین ورژن)

 

 

لیست وب‌سایت‌ها و سرویس‌های پشتیبانی شده توسط شکن (این لیست به طور مداوم بروزرسانی خواهد شد):

Autodesk, AMD, envato, Google Developrs, Google Open Source, Intel, MySQL, nVidia, SketchUp, Sourceforge, Wordpress, Google Drive, Apple, Vmware, Android Studio, eBay, Google Cloud Platform, HTML5 Rocks, Aamzon, App Store (Apple) , PayPal, Unity, Visa, Java, iTunes Store, Google Wallet, Google Play Store, Google My Business, JFrog, Oracle, HP, CreativeMarket, Google Analytics, Google Ads, Google Project Hosting

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

  • دانـــــــلود


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR