دانلود کتاب آموزش پاورپوینت 2019 به زبان ساده – PowerPoint 2019 For Dummies

دانلود کتاب آموزش پاورپوینت 2019 به زبان ساده – PowerPoint 2019 For Dummies

 

دانلود کتاب آموزش پاورپوینت 2019 به زبان ساده

| PowerPoint 2019 For Dummies |

 

کتاب آموزش پاورپوینت 2019 به زبان ساده (PowerPoint 2019 For Dummies) نام یک کتاب الکترونیکی جدید برای یادگیری پاورپوینت 2019 به ساده‌ترین زبان ممکن است! همانطور که شاهد بودید، چندی پیش کمپانی مایکروسافت از نسخه جدید آفیس 2019 رونمایی کرد؛ محصولی که توانست در بدو ورود به بازار کاربران همیشگی مایکروسافت آفیس را به خود جذب کند. Microsoft Office 2019، مثل همیشه شامل ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیزی است که امکان مدیریت اسناد دییجتالی را با سهولت بیشتری فراهم می‌‌کند. با توجه به اضافه شدن خصوصیات جدید به این محصول پرطرفدار، نیاز به مرجعی که کلیه قابلیت‌ها را به کاربران آموزش دهد به خوبی حس می‌شد. از همین روی، تاکنون آموزش‌های مفیدی در این زمینه را به خدمت شما عزیزان ارائه کرده‌ایم که از جمله آن‌ها می‌توان به کتاب آموزش ورد 2019 به زبان ساده اشاره کرد.

در همین راستا، کتاب الکترونیکی جدیدی را نیز برایتان در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند پاورپوینت 2019 را با ذکر تمامی مفاهیم و آموزش‌ها به شما یاد دهد. بنابراین در صورتی که شما هم نیاز به مرجعی کامل برای یادگیری آفیس 2019 و به خصوص پاورپوینت جدید دارید، ما برایتان کتاب جدیدی را در نظر گرفته‌ایم که کلیه قابلیت‌ها و امکانات این نرم افزار را به صورت قدم به قدم به شما آموزش می‌دهد. پیشنهاد میکنیم کتاب آموزش پاورپوینت 2019 به زبان ساده را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: Doug Lowe
تعداد صفحات: 466
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 9.51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR