دانلود بازی Zombie Ranch – Battle with the Zombie 2.0.15 – جنگ زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Zombie Ranch - Battle with the Zombie 2.0.15 - جنگ زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Zombie Ranch – Battle with the Zombie برای اندروید

| بازی جنگ زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Zombie Ranch – Battle with the Zombie 2.0.15 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Octo Land است. یک آخرالزمان عجیب و در عین حال واقعی از حمله زامبی‌ها به زندگی انسان روی داده است و در چنین شرایطی، زنده ماندن یکی از بهترین موفقیت‌هایی است که شما به عنوان یکی از بازماندگان این واقعه می‌توانید به دست آورید! مزرعه شما توسط زامبی‌ها مورد حمله قرار گرفته است. اکنون شما باید انبار اسلحه را باز و شروع به جنگ کنید! توجه داشته باشید که حمله سنگین از سوی زامبی‌ها، می‌تواند منجر به نابودی مزرعه شما شود؛ از این روی همواره باید در فکر کاستن قدرت زامبی‌ها و شدت حملات آنان باشید.

زامبی‌ها، موجوداتی گرسنه و تشنه خون هستند؛ از این روی شما باید با کارگذاری انواع تله‌ها آنان را به دام انداخته و سرعت حملات آنان را کاهش دهید. بدین منظور شما می‌توانید سازه‌های متنوعی را برای رویارویی با زامبی‌ها برپا کنید و ضمن مجهز ساختن ساختمان خود و بهبود سیستم حفاظتی مزرعه، زامبی‌ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. در کنار این‌ها، شما به مجموعه متنوعی از سلاح‌ها هم دسترسی دارید که در سرنگون کردن زامبی‌ها شما را یاری خواهند کرد. هم اکنون می توانید بازی Zombie Ranch – Battle with the Zombie را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Zombie Ranch – Battle with the Zombie :

– امکان تجربه یک نبرد آخرالزمانی در رویاروی زامبی‌ها

– امکان ساخت و تجهیز سازه‌ها در اطراف مزرعه

– دارا بودن حالات مختلف برای بازی کردن

– امکان استفاده از سلاح‌های متنوع برای کشتن زامبی‌ها

– امکان شرکت در بیش از 150 مرحله مهیج و جذاب

– امکان کشتن نواع مختلفی از زامبی‌ها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 57 + 59 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR