دانلود بازی European War 4: Napoleon 1.4.36 – جنگ اروپایی 4: ناپلئون برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی European War 4: Napoleon 1.4.10 - جنگ اروپایی 4: ناپلئون برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی European War 4: Napoleon برای اندروید

| بازی جنگ اروپایی 4: ناپلئون برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

European War 4: Napoleon 1.4.36 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک استراتژیک از استودیوی بازی سازی EasyTech است. فرماندهی میادین نبرد در قرن هجدهم میلادی را در عصر ناپلئون به دست بگیرید! اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سری بازی‌های استراتژیک و مخصوصا تجربه نبردهای مربوط به دوره‌های تاریخی قدیم باشید، احتمالا از تجربه جنگ اروپایی4: ناپلئون لذت خواهید برد! در این بازی، مجموعا 200 ژنرال شناخته شده تاریخی از قبیل ناپلئون، واشنگتن و میخائیل کوتوزوف حضور دارند که شما می‌توانید کنترل ملل هریک از آن‌ها در دستان خود بگیرید.،

هریک از ژنرال‌ها، دارای جنگجویانی شجاع در سبک و سیاق خود هستند که شما می‌توانید با به دست گرفتن کنترل آنان، ارتشی قوی را بنا کنید. به طور دقیق‌تر، هر سرباز دارای ویژگی‌های متمایز خود است و اگر بتوانید به شیوه موثر از آنان بهره ببرید، احتمالا هیچ دشمنی در عرصه نبرد حریف شما نخواهد بود. با کسب تجربه از هر نبرد و یادگیری نقشه‌های واقعی در سراسر دنیا، شما می‌توانید در هریک از نبردهای تاریخی حضور موثر داشته و به عنوان یک امپراطوری بزرگ در آن‌ها اعلام قدرت کنید. هم اکنون می توانید بازی European War 4: Napoleon را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی European War 4: Napoleon :

– شبیه‌سازی بسیار عالی تعداد 42 کشور مختلف با ژنرال‌های نظامی

– امکان تجربه نبرد در سراسر اروپا، آمریکا و آسیا

– امکان کسب 58 گنجینه مختلف

– قابلیت چیره شدن بر 46 توانایی مختلف

– امکان آماده‌سازی ارتش قوی در ملل مختلف

– امکان یادگیری نقشه‌های مختلف سراسر دنیا

– قابلیت ذخیره خودکار روند بازی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

European War 4 Napoleon1 150x85 - دانلود بازی European War 4: Napoleon 1.4.36 - جنگ اروپایی 4: ناپلئون برای اندروید + نسخه بی نهایت European War 4 Napoleon2 150x85 - دانلود بازی European War 4: Napoleon 1.4.36 - جنگ اروپایی 4: ناپلئون برای اندروید + نسخه بی نهایت European War 4 Napoleon3 150x85 - دانلود بازی European War 4: Napoleon 1.4.36 - جنگ اروپایی 4: ناپلئون برای اندروید + نسخه بی نهایت European War 4 Napoleon4 150x85 - دانلود بازی European War 4: Napoleon 1.4.36 - جنگ اروپایی 4: ناپلئون برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 78/71 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR