دانلود بازی Battle Islands: Commanders 1.6.1 – نبرد جزایر: فرماندهان برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Battle Islands: Commanders 1.6.1 - نبرد جزایر: فرماندهان برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Battle Islands: Commanders برای اندروید

| بازی نبرد جزایر: فرماندهان برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Battle Islands: Commanders 1.6.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک استراتژیک از استودیوی بازی سازی 505 Games Srl است. شما کسی هستید که باید به عنوان فرمانده میادین نبرد، حاکمیت قاطعی بر مناطق مختلف داشته باشید! اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سری بازی‌های استراتژیک هستید، پیشنهاد ما این است که با دانلود بازی نبرد جزایر، قدرت فرماندهی و تصمیم‌گیری خود را در این نبردها به رخ دیگر پلیرها بکشید. در این بازی، شما با گوشه‌هایی از صحنه نبرد و درگیری طی جنگ جهانی دوم سر و کار داشته و ضمن سفر به مناطق مختلف دنیا، می‌توانید فرماندهی نبردها را در طی ماموریت‌های مختلف به دست بگیرید.

جنگ جهانی دوم، یکی از مهم‌ترین رویدادهای نظامی در تاریخ بشر بود که وقایع متعددی از آن را می‌توان در کتب تاریخی خواهند. این بازی اندرویدی، سعی بر آن دارد تا ضمن شبیه‌سازی جنبه‌های مختلف نبردها در طی سال‌های جنگ جهانی دوم، شما را به عنوان یک فرمانده ارشد در موقعیت‌های حساسی قرار دهد که تصمیم‌گیری در هرکدام از آن‌ها، تعیین‌کننده مرگ و زندگی شما و قهرمانان‌تان است. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که علاقه‌منده به تجربه این سبک از بازی‌ها هستید، فرصت حضور در میادین جنگی جزیره‌ای را از دست ندهید! هم اکنون می توانید بازی Battle Islands: Commanders را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Battle Islands: Commanders :

– امکان جمع‌آوری سربازان دلاور و شجاع برای رویارویی با حریفان واقعی در سراسر دنیا

– امکان ساخت ارتشی عظیم از مردان نظامی

– قابلیت دست‌یابی به امکانات جدید و باز کردن تاکتیک‌های مختلف برای حضور در میادین نبرد

– قابلیت شرکت در نبردهای جنگ جهانی دوم و سفر به مناطق مختلف دنیا

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Battle Islands Commanders1 150x84 - دانلود بازی Battle Islands: Commanders 1.6.1 - نبرد جزایر: فرماندهان برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Battle Islands Commanders2 150x84 - دانلود بازی Battle Islands: Commanders 1.6.1 - نبرد جزایر: فرماندهان برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Battle Islands Commanders3 150x84 - دانلود بازی Battle Islands: Commanders 1.6.1 - نبرد جزایر: فرماندهان برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Battle Islands Commanders4 150x84 - دانلود بازی Battle Islands: Commanders 1.6.1 - نبرد جزایر: فرماندهان برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 54 + 307 + 54 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR