دانلود MAGIX Fastcut Plus Edition 3.0.3.111 – ویرایش حرفه‌ای فایل‌های ویدیویی

دانلود MAGIX Fastcut Plus Edition 3.0.2.104 - ویرایش حرفه‌ای فایل‌های ویدیویی

 

دانلود MAGIX Fastcut Plus Edition

| نرم افزار ویرایش حرفه‌ای فایل‌های ویدیویی |

 

MAGIX Fastcut Plus Edition 3.0.3.111 نام یک ابزار پیشرفته و قدرتمند در زمینه ویرایش فایل‌های ویدیویی با استفاده از ابزارهای پیشرفته و قدرتمند در زمینه ساخت و تدوین فیلم است. برای شروع کار با این برنامه، تنها کافی‌ست که فایل ویدیویی مورد نظر خود را در انواع فرمت‌ها وارد برنامه کرده و با استفاده از تمپلیت‌های آماده، جلوه‌های خاص و حرفه‌ای به آن‌ها ببخشید. امروزه کاربرد بسیار زیاد نرم افزار ساخت و تدوین فیلم، در صنعت فیلم‌سازی داخل و یا خارج از کشور غیرقابل چشم‌پوشی است. وجود ابزارهای متعدد برای ساخت، تدوین و یا زیباسازی فیلم‌ها، این امکان را به افراد می‌دهد که بتوانند فیلم‌های خود را با بهره‌گیری از جلوه‌های ویژه ویرایش کرده و آثاری بی‌نظیر را خلق کنند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان در نظر داریم هم یکی از همین ابزارهای پیشرفته و قدرتمند در عرصه ساخت و تدوین فیلم است که امکانات فوق‌العاده‌ای را برای ویرایش فیلم در اختیار شما می‌گذارد.

این برنامه قادر است تصاویر دارای لرزش در فیلم‌ها را ثابت کند تا بتوانید از تماشای نتیجه آن شگفت‌زده شوید! علاوه بر این، نرم افزار مذکور می‌تواند ایرادات لنز دوربین در هنگام فیلم‌برداری را برطرف کرده و ویدیوهای شما را به شکلی ایده‌آل درآورد. همچنین شما می‌توانید با بهره‌گیری از افکت زیبای صحنه آهسته، جلوه‌های خاص و زیبای خود را با جزئیات بیشتری در معرض نمایش قرار دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار MAGIX Fastcut Plus Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MAGIX Fastcut Plus Edition :

– امکان تعیین نقاط های‌لایت از فیلم‌ها و خلق لحظات بی‌نظیر

– قابلیت ساخت تمپلیت‌های شخصی‌سازی شده با استفاده از موزیک و تصاویر

– امکان اضافه نمودن افکت، فیلتر، متن یا عکس به فیلم‌ها

– مناسب برای ساخت اسلایدشوی تصاویر

– دارا بودن ده‌ها افکت صوتی خاص برای افزودن به پس‌زمینه فیلم‌ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MAGIX Fastcut Plus Edition.cover1  300x169 - دانلود MAGIX Fastcut Plus Edition 3.0.3.111 - ویرایش حرفه‌ای فایل‌های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 314 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR