دانلود نرم افزار قدرتمند فایروال Privatefirewall 7.0.26.7

privatefirewall - دانلود نرم افزار قدرتمند فایروال Privatefirewall 7.0.26.7

Privatefirewall 7.0.26.7

.

امروزه داشتن یکی از نسخه های دیوار آتش برای تمامی کاربران وب ضروری شده است و کمتر کسی است که بدون یک دیوار اتش با به دنیای نا امن اینترنت بگذارد و اطلاعات خصوصی خود را در معرض خطر قرار دهد. کمپانی Privacy Ware که در زمینه نرم افزار های امنیتی کار می کند به تازگی نرم افزاری را با نام Privatefirewall منتشر کرده است. این نرم افزار تمامی فعالیت های انجام شده و فعالیت های در حال انجام سیستم شما را مستقیما زیر نظر می گیرد و از هر گونه حمله به سیستم شما و ورود نرم افزار های مخرب جلوگیری می نماید.

علاوه بر این به هیچ نرم افزاری اجازه دسترسی به اینترنت و فعالیت در ان را بدون اطلاع شما نمی دهد:سایر توانایی های این فایروال شامل Block کردن آدرسهای ناخواسته و شناسایی میل های ناشناس و مزاحم و دادن گزارش آنی کار مخفی نمودن شما در اینترنت میباشد. تیم یاس دانلود امیدوار است شما با دانلود این نرم افزار بتوانید محیط امنی را برای سیستم خود فراهم سازید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار:

–     کارکرد آسان
–     ضد نرم افزارهای مخرب
–     قابلیتهای حفاظتی دسکتاپ شامل چندین لایه تکنولوژی مجزا بمنظور مسدود کردن
–     کاهش خسارات وارد شده توسط حملات ویروس و دیگر نرم افزارهای مخرب
و …

.

 


فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 4 مگابایت

دانلود دانلود: دانلود مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR