دانلود Infinite Calculus 2.52 Retail + Portable – نرم افزار طراحی آزمون و تمارین ریاضی

دانلود Infinite Calculus 2.42 Retail + Portable - نرم افزار طراحی آزمون و تمارین ریاضی

 

دانلود Infinite Calculus

| نرم افزار طراحی آزمون و تمارین ریاضی |

 

Infinite Calculus 2.52 Retail + Portable نرم افزاری است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند آزمون‌ها و تمارین مربوط به درس ریاضی را ایجاد کرده و از آن پرینت بگیرند. یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که اساتید دانشگاهی و یا معلمین درس ریاضی در مدارس با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، طراحی سوالات از طریق تایپ در نرم افزارهای کامپیوتری است. بسیاری از ابزارهای واژه‌پرداز، پشتیبانی کاملی از امکان تایپ و درج متون و فرمول‌های ریاضی ندارند و همین امر سبب می‌شود که فرآیند طراحی و آماده‌سازی سوالات، زمان بسیاری را از اساتید بگیرد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، قادر است این مشکل را به طور کامل حل کرده تا بتوانید به سادگی آزمون‌ها و تمارین ریاضی را طراحی کنید.

این برنامه به شما امکانی را می‌دهد که بتوانید سوالات خود را در سطوح مختلف ایجاد کرده و از آن‌ها برای برگذاری آزمون‌های دانشگاه، مدرسه یا … استفاده کنید. با استفاده از این برنامه، می‌توان لیستی از سوالات امتحانی مربوط به درس ریاضی را در اشکال مختلف ایجاد کرد و با پرینت آسان آن‌ها، آزمون‌های دوره‌ای برگذار کرد. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید ده‌ها معادله مختلف ریاضی را با اعداد مورد نظر خود وارد کرده و از آنان برای طراحی امتحانات خود استفاده نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Infinite Calculus را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Infinite Calculus :

– امکان استفاده از ده‌ها فرمول و معادله مختلف در زمینه‌های مختلف رشته ریاضی

– مناسب برای طراحی سوالات امتحانی در انواع رده‌های تحصیلی

– قابلیت فاصله‌گذاری آسان

– امکان چاپ سریع تمارین و آزمون‌ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Infinite Calculus.cover1  300x199 - دانلود Infinite Calculus 2.52 Retail + Portable - نرم افزار طراحی آزمون و تمارین ریاضی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 26 + 51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR