دانلود بازی Cafe Panic: Cooking Restaurant 1.11.9a – مدیریت کافه رستوران برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Cafe Panic: Cooking Restaurant 1.11.9a - مدیریت کافه رستوران برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Cafe Panic: Cooking Restaurant برای اندروید

| بازی مدیریت کافه رستوران برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Cafe Panic: Cooking Restaurant 1.11.9a نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک مدیریتی از استودیوی بازی سازی Boomware Technologies است. در بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود بربای شما گیمرهای عزیز تدارک دیده‌ایم، فرصتی میاست تا شما بتوانید کافی‌شاپ دلخواه خود را همچون یک فضای رویایی و آرام‌بخش راه‌اندازی کرده و با تهیه کیک و نوشیدنی‌های خوشمزه، مشتریان خود را روز به روز افزایش دهید. برای پیشرفت در این زمینه شغلی، شما باید به مناطق مختلف دنیا سفر کرده و ضمن یادگیری دستورالعمل‌های پخت و پز مختلف، به یکی از بهترین کافه رستوران‌های شهر تبدیل شده و از این راه کسب درآمد کنید.

در این بازی مجموعا 200 مرحله در انتظار شماست که طی آن می‌توانید 100 دستورالعمل مختلف را برای مشتریان خود آماده کرده و در هر فصل از سال، خوراکی‌های جدید را در کافه رستوران خود ارائه کنید. هر مرحله از این بازی، یک چالش ذهنی برای شماست که طی آن باید تعداد مشتریان و سفارشات در حال رشد آنان را مدیریت و در اسرع وقت نسبت به آنان واکنش نشان دهید. در ادامه شما می‌ـوانید با کسب درآمد بیشتر از این راه، کسب و کار خود را گسترش داده و با خرید ماشین‌ها و تجهیزات جدید، روز به روز مشتریان خود را بیشتر و بیشتر کنید. هم اکنون می توانید بازی Cafe Panic: Cooking Restaurant را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Cafe Panic: Cooking Restaurant :

– دارا بودن بیش از 200 مرحله مهیج و جذاب

– امکان رسیدگی به سفارشات تعداد زیادی از مشتریان در آن واحد

– امکان سفر به کشورهای مختلف برای کسب مهارت پخت و پز محلی

– امکان جمع‌آوری مشتریان بیشتر با افزایش وضعیت رضایت آنان

– امکان خرید ماشین‌های جدید و گسترش کافه رستوران

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Cafe Panic1 150x84 - دانلود بازی Cafe Panic: Cooking Restaurant 1.11.9a - مدیریت کافه رستوران برای اندروید + نسخه بی نهایت Cafe Panic2 150x84 - دانلود بازی Cafe Panic: Cooking Restaurant 1.11.9a - مدیریت کافه رستوران برای اندروید + نسخه بی نهایت Cafe Panic3 150x84 - دانلود بازی Cafe Panic: Cooking Restaurant 1.11.9a - مدیریت کافه رستوران برای اندروید + نسخه بی نهایت Cafe Panic4 150x84 - دانلود بازی Cafe Panic: Cooking Restaurant 1.11.9a - مدیریت کافه رستوران برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 95 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR