دانلود Vole Office Professional 3.86.8123 – جایگزین ساده و کاربردی برای مایکروسافت آفیس

دانلود Vole Office Professional 3.86.8123 - جایگزین ساده و کاربردی برای مایکروسافت آفیس

 

دانلود Vole Office Professional

| جایگزین ساده و کاربردی برای مایکروسافت آفیس |

 

Vole Office Professional 3.86.8123 نرم افزاری جدید و کاربردی است که می‌تواند به عنوان جایگزین محصول نرم افزاری مایکروسافت آفیس در مواقع اضطراری مورد استفاده قرار گیرد. همانطور که می‌دانید، مجموعه آفیس در واقع یک پکیج عظیم از نرم افزارهایی است که برای کار با اسناد دیجیتال، پردازش متن، کار با صفحات گسترده، پایگاه‌های داده، ارائه‌های چند‌رسانه‌ای و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. گستردگی استفاده از این نرم افزار به نحوی است که کاربرد آن هیچ مرز مشخصی نداشته و اسناد آن را در هریک از حیطه‌های شغلی، آموزشی و … می‌توان دید. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که اسناد آفیس را به طور مداوم مورد استفاده قرار می‌دهید، شاید برایتان شرایطی پیش بیاید که در سیستمی، این نرم افزار نصب نبوده و برای اجرای یک سند دچار مشکل شوید. در چنین مواقعی، می‌توان از ابزارهای کم‌حجم و سبک برای کار با اسناد بهره گرفت که در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی از جدیدترین آن‌ها در خدمت شما کاربران عزیز هستیم.

این نرم افزار در مواقع اضطراری می‌تواند کاربرد ویژه‌ای را در زمینه کار با سندها در اختیار شما قرار دهد. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند اسناد آفیس نظیر فایل‌های ورد (Word)، اکسل (Excel) و … را باز کرده و یا اینکه اسناد جدید را مطابق با نیاز خود ایجاد نمایند. کار با این نرم افزار نیز بسیار ساده بوده و شما می‌توانید تمامی امکانات استاندارد آفیس را در آن مورد استفاده قرار داده و از تجربه کار با آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Vole Office Professional را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Vole Office Professional :

– امکان ساخت اسناد دید، ویرایش سندها و یا تهیه نسخه‌های چاپی از اسناد آفیس

– قابلیت باز کردن چندین سند مختلف به طور همزمان

– امکان استفاده از عکس، لینک و جدول در محتوای اسناد

– امکان بررسی املای عبارات

– پشتیبانی از اسناد ورد و اکسل در تمامی نسخه‌ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Vole Office.cover1  300x188 - دانلود Vole Office Professional 3.86.8123 - جایگزین ساده و کاربردی برای مایکروسافت آفیس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 159 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR