دانلود Mouse Button Control 18.12.01 – نرم افزار تغییر عملکرد دکمه های ماوس

دانلود Mouse Button Control 18.12.01 - نرم افزار تغییر عملکرد دکمه های ماوس

 

دانلود Mouse Button Control

| نرم افزار تغییر عملکرد دکمه های ماوس  |

 

Mouse Button Control 18.12.01 نام نرم افزاری جدید و ساده برای تغییر عملکرد دکمه‌های ماوس به آسان‌ترین شکل ممکن است. با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند عملکرد دکمه‌های ماوس را مطابق با نیاز خود شخصی‌سازی کرده و عملکرد آنان را تغییر دهد. برای مثال، برخی کاربران به دلیل کارکرد مداوم با کامپیوتر در طول شبانه‌روز، نیاز به ابزاری دارند که بتواند عملکرد دکمه اسکرول ماوس را به دبل کلیک تغییر دهد. با استفاده از ابزاری که در مطلب فعلی برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی مهیاست تا شما بتوانید عملکرد دکمه‌های مختلف ماوس را تغییر داده و آن را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید.

این نرم افزار قادر است عملکرد اسکرول ماوس را به دبل کلیک تغییر دهد تا تنها با یک کلیک بر روی آن، بتوانید عملکرد دبل کلیک ماوس را شبیه‌سازی کنید. علاوه بر این، نرم افزار مذکور قادر است کلیدهای جهت‌نما در کیبورد را به جهات حرکتی ماوس تبدیل کند. این امکان در مواقعی کاربرد دارد که کاربر به هر دلیلی فاقد ماوس بوده و قصد داشته باشد که عملکرد آن را از طریق کیبورد تحت کنترل بگیرد. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید کلیدهای ماوس را مطابق با نیاز خود تغییر داده و آن‌ها را برای همیشه ذخیره کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Mouse Button Control را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Mouse Button Control :

– امکان تبدیل کردن کلیک بر روی اسکرول به دبل کلیک

– امکان تغییر دادن عملکرد دکمه وسط ماوس مطابق با نیاز کاربر

– امکان شخصی‌سازی عملکرد کلیدهای مختلف ماوس

– امکان شبیه‌سازی حرکات ماوس با کلیدهای جهت‌نمای کیبورد

– دارا بودن حجم کم و عملکرد ساده و آسان

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Mouse Button Control.cover1  300x209 - دانلود Mouse Button Control 18.12.01 - نرم افزار تغییر عملکرد دکمه های ماوس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR