دانلود بازی Driving School Classics 2.2.0 – رانندگی خودروهای کلاسیک برای اندروید + دیتا + نسخه بی‌ نهایت

دانلود بازی Driving School Classics 1.0.1 - رانندگی خودروهای کلاسیک برای اندروید + دیتا + نسخه بی‌ نهایت

 

دانلود بازی Driving School Classics برای اندروید

| بازی رانندگی خودروهای کلاسیک برای اندروید + دیتا + نسخه بی‌ نهایت |

 

Driving School Classics 2.2.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Ovidiu Pop است. اگر شما هم از دوست‌داران اتومبیل‌های کلاسیک و قدیمی بوده و علاقه‌مند به رانندگی مدل‌های قدیمی برندهای روز دنیا هستید، ما برایتان یک انتخاب ویژه را سراغ داریم. هیچ‌کدام از شرکت‌های بی‌ام‌و (BMW)، فراری (Ferrari)، لامبورگینی (Lamborghini) و …، از همان ابتدای امر شروع به تولید سوپر اسپرت‌های امروزی بازار نکرده‌ و مدل‌های کلاسیک بسیاری از آن‌ها روانه بازار شده است. مدل‌هایی که امروزه کمتر می‌توان آن‌ها را در خیابان‌های داخل و یا خارج از کشور دید؛ ولی به هر ترتیب، هنوز هم بسیاری از افراد عاشق رانندگی با این خودروها هستند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید، پیشنهاد می‌کنیم این شبیه‌سازی جذاب و سرگرم‌کننده را از دست ندهید.

در این بازی، دست شما برای انتخاب خودروهای کلاسیک و قدیمی باز است. از این روی، امکانی مهیاست تا بتوانید خودروی دلخواه خود را انتخاب کرده و با استفاده از آن‌ها شروع به رانندگی در سطح شهر کنید. رانندگی با این اتومبیل‌ها، نیازمند این است که خودتان کلاچ و ترمز را به طور دستی بگیرید و دیگر خبری از دنده‌های اتوماتیک نیست! بنابراین اگر دوست دارید که طعم و هیجان واقعی رانندگی کلاسیک را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی جدید و سرگرم‌کننده را به هیچ وجه از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Driving School Classics را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Driving School Classics :

– دارا بودن بیش از 60 وسیله نقلیه مختلف برای رانندگی

– امکان رانندگی با اتومبیل، کامیون و یا اتوبوس

– دارا بودن نقشه‌های وسیع

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

– امکان نقش‌آفرینی در 80 ماموریت مختلف

– قابلیت رانندگی در حالت بی‌نهایت

– امکان تجربه آنلاین رقابت‌ها

– طراحی دقیق و جزئیات بسیار بالای هر اتومبیل

– امکان تعویض دنده خودروها به صورت دستی

– توانایی بازی با کنترلر لمسی و یا سنسور شتاب‌سنج گوشی موبایل

– توانایی شرکت در رده‌بندی جهانی

– گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

– تغییرات آب و هوایی واقع‌گرایانه

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Driving School Classics1 150x94 - دانلود بازی Driving School Classics 2.2.0 - رانندگی خودروهای کلاسیک برای اندروید + دیتا + نسخه بی‌ نهایت Driving School Classics2 150x94 - دانلود بازی Driving School Classics 2.2.0 - رانندگی خودروهای کلاسیک برای اندروید + دیتا + نسخه بی‌ نهایت Driving School Classics3 150x94 - دانلود بازی Driving School Classics 2.2.0 - رانندگی خودروهای کلاسیک برای اندروید + دیتا + نسخه بی‌ نهایت Driving School Classics4 150x94 - دانلود بازی Driving School Classics 2.2.0 - رانندگی خودروهای کلاسیک برای اندروید + دیتا + نسخه بی‌ نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 28 + 255 + 275 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR